Antal inlägg med i varje inlägg (som en räknare)?

SteelSky
Inlägg: 56
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 15:10

Antal inlägg med i varje inlägg (som en räknare)?

Inlägg av SteelSky »

Finns denna möjligheten, se rubrik, likt det förra forumet?

Alltså antal inlägg som varje medlem bidragit med i detta forumet.
- Ni har inte en challe
Användarens profilbild
Mats_ume
Gammal räv
Inlägg: 986
Blev medlem: sön 17 sep 2023, 21:19

Re: Antal inlägg med i varje inlägg (som en räknare)?

Inlägg av Mats_ume »

SteelSky skrev: tis 03 okt 2023, 23:55 Finns denna möjligheten, se rubrik, likt det förra forumet?

Alltså antal inlägg som varje medlem bidragit med i detta forumet.
Är du på mobilsidan nu?
Edit: Det går visst att "hacka" till: https://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?t=2559281
SteelSky
Inlägg: 56
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 15:10

Re: Antal inlägg med i varje inlägg (som en räknare)?

Inlägg av SteelSky »

Tack Mats,
Men det där är en gnutta above my level. När det kommer till kod så behöver jag ha ett ikea-manual exakt vad jag ska göra, och inte något i stil med "om du använder Prosilver"... vad är det -lixom- ??
- Ni har inte en challe
Användarens profilbild
Mats_ume
Gammal räv
Inlägg: 986
Blev medlem: sön 17 sep 2023, 21:19

Re: Antal inlägg med i varje inlägg (som en räknare)?

Inlägg av Mats_ume »

Det där är något vi (läs: Pastis) måste göra på servern. 8-)
Användarens profilbild
Ställbergarn
Inlägg: 68
Blev medlem: ons 20 sep 2023, 08:03

Re: Antal inlägg med i varje inlägg (som en räknare)?

Inlägg av Ställbergarn »

När man är inne via dator ser man väl den infon, iaf gör jag det, om jag inte helt missförstår önskemålet? Tex att Mats har 160 inlägg just nu.
Användarens profilbild
Mats_ume
Gammal räv
Inlägg: 986
Blev medlem: sön 17 sep 2023, 21:19

Re: Antal inlägg med i varje inlägg (som en räknare)?

Inlägg av Mats_ume »

Ställbergarn skrev: ons 04 okt 2023, 15:52 När man är inne via dator ser man väl den infon, iaf gör jag det, om jag inte helt missförstår önskemålet? Tex att Mats har 160 inlägg just nu.
Jag antar att SteelSky menar när man är inne med mobilen.
Användarens profilbild
Pastis
Webbplatsadministratör
Inlägg: 321
Blev medlem: sön 17 sep 2023, 18:22
Ort: Grövelsjön

Re: Antal inlägg med i varje inlägg (som en räknare)?

Inlägg av Pastis »

Om det är efterfrågat kan jag titta på det när jag har lite tid över.
SteelSky
Inlägg: 56
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 15:10

Re: Antal inlägg med i varje inlägg (som en räknare)?

Inlägg av SteelSky »

Mats_ume skrev: ons 04 okt 2023, 16:23
Ställbergarn skrev: ons 04 okt 2023, 15:52 När man är inne via dator ser man väl den infon, iaf gör jag det, om jag inte helt missförstår önskemålet? Tex att Mats har 160 inlägg just nu.
Jag antar att SteelSky menar när man är inne med mobilen.
Precis jag använder nästan alltid mobilen så det är det jag pratar om. Jag tyckte det var lite underhållande att kunna se det (i förra forumet). Men funkar det i datorn så är det väl inte ett måste via mobilen. Å andra sidan, om det är lätt fixat så vore det fint!
- Ni har inte en challe
Användarens profilbild
Catami
Inlägg: 201
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 15:05

Re: Antal inlägg med i varje inlägg (som en räknare)?

Inlägg av Catami »

Pastis skrev: ons 04 okt 2023, 16:44 Om det är efterfrågat kan jag titta på det när jag har lite tid över.
Jag tycker sånt är onödigt info.
Många lever med en sådan förbluffande rutin, att det är svårt att tro de lever för första gången.
Användarens profilbild
Ställbergarn
Inlägg: 68
Blev medlem: ons 20 sep 2023, 08:03

Re: Antal inlägg med i varje inlägg (som en räknare)?

Inlägg av Ställbergarn »

SteelSky skrev: ons 04 okt 2023, 17:15
Mats_ume skrev: ons 04 okt 2023, 16:23
Ställbergarn skrev: ons 04 okt 2023, 15:52 När man är inne via dator ser man väl den infon, iaf gör jag det, om jag inte helt missförstår önskemålet? Tex att Mats har 160 inlägg just nu.
Jag antar att SteelSky menar när man är inne med mobilen.
Precis jag använder nästan alltid mobilen så det är det jag pratar om. Jag tyckte det var lite underhållande att kunna se det (i förra forumet). Men funkar det i datorn så är det väl inte ett måste via mobilen. Å andra sidan, om det är lätt fixat så vore det fint!
Här är det tvärtom, galet sällan inne på mobilen, spar forumnöjet som pausunderhållning på jobbet. :grin: Men då förstår jag, tänkte om det på nåt sätt saknades hos dig på datorn men syntes hos mig.
Användarens profilbild
Wiborg
Inlägg: 498
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 10:12
Ort: Lindesberg

Re: Antal inlägg med i varje inlägg (som en räknare)?

Inlägg av Wiborg »

Ställbergarn skrev: tor 05 okt 2023, 07:33 Här är det tvärtom, galet sällan inne på mobilen, spar forumnöjet som pausunderhållning på jobbet. :grin: Men då förstår jag, tänkte om det på nåt sätt saknades hos dig på datorn men syntes hos mig.
Till att bara läsa inlägg tycker jag mobilen funkar bra, men ska jag skriva inlägg så vill jag göra det på datorn. Hatar att skriva med mini-tangentbord och liten skärm så man inte ser hela meddelandet. Däremot antal inlägg vet jag inte om jag känner så viktigt att man ska behöva se direkt, men är det inte för mycket jobb så visst lägg in det för mobil också.
Pain is temporary, glory is forever