Gösen skrev: ↑sön 13 okt 2024, 09:00Men nu är jag redo att möta nya väderkvarnar , försvara spelare och ledare jag aldrig ens träffat, läsa otrimmade pudlar och, sorry Bjernagris, även nya förluster så Bring it on!
I kid, I kid. Varmt välkommen tillbaka ombord!
Man kan faktiskt bevisa allting med statistik.
Åtminstonde tills verkligen kommer ikapp.
Mänskligheten är maneter som sköljer fram och tillbaka i historiens tidvatten.
Se där, det behöver inte ta mer än en vecka - eller egentligen bara några dagar eftersom öppningsinlägget postades torsdag - för en operation behålla-tråd att komma till avslut.
Den andra är uppe i två månader nu. Jag-är-inte-orolig-mannen ler i mjugg efter veckans matcher.
Välkommen tillbaka Gösen! Nästa steg hade varit att börja fråga efter golf-uppdateringar i Övrig sport-tråden. Jag är glad att jag slapp förnedra mig till den graden.
Wittgenstein skrev: ↑sön 13 okt 2024, 12:25
Välkommen tillbaka Gösen! Nästa steg hade varit att börja fråga efter golf-uppdateringar i Övrig sport-tråden. Jag är glad att jag slapp förnedra mig till den graden.
Fem personliga ronder senaste veckan kan däremot redovisas med rubriken: Förväntat fiasko! Alla tillgängliga underliggande siffror pekade i den riktningen. Men hey! Det är vägen som är målet och inte förlusten i sig.
Mänskligheten är maneter som sköljer fram och tillbaka i historiens tidvatten.