Sniper skrev: tor 16 jan 2025, 16:14
- Om de pre-senterar Elvenes i förstalinan ikväll finns det risk för mindre jubel än tidigare.
- Om Gidlöf ställs i mål skulle jag bli glatt överraskad.
Elvenes lina är rödmarkerad tsm med Joonas och AJ. Det ger oss en hint…
Ja då får vi se om det blir årets antiklimax i presentationen ikväll...
Matchen i sig känns tillsammans med lördagsmatchen mot Malmö som lite av ett vägskäl. På ena pilen står det "bottenstrid" och den andra "top 6-strid". Vilken väg vill vi gå? Visst, många matcher kvar och mkt poäng att spela om men känslan är ändå att de här två fighterna sätter tonen för fortsättningen.
svepet skrev: tor 16 jan 2025, 18:44
Ja då får vi se om det blir årets antiklimax i presentationen ikväll...
Matchen i sig känns tillsammans med lördagsmatchen mot Malmö som lite av ett vägskäl. På ena pilen står det "bottenstrid" och den andra "top 6-strid". Vilken väg vill vi gå? Visst, många matcher kvar och mkt poäng att spela om men känslan är ändå att de här två fighterna sätter tonen för fortsättningen.
Verkligen! Otroligt viktigt att ta fler poäng än vi tappar mot dessa lag. Minst två med andra ord, men tre ska vi sikta på.
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.
Jag blir så trött på att gamla meriter alltid triumfar nya talanger. Finns ingen som helst logik i att vi ska spela igång Mantas i 10 matcher nu när han egentligen borde ha lånats ut för att komma i form.
Leksandsfärjan, om Leksingen själv får välja
Superstars forum 2005-2023 R.I.P
PP förblir en gåta och ett skämt! Vilket det varit i 3 säsonger nu, vilket resulterat i missade slutspel etc. Förstår verkligen inte, kan väl inte bli så mycket sämre än nu till nästa säsong...eller? Inte så att man hoppar i taket när vi får ett PP direkt..Vi tappar ju mer momentum av det.
syd b. skrev: tor 16 jan 2025, 19:09
PP förblir en gåta och ett skämt! Vilket det varit i 3 säsonger nu, vilket resulterat i missade slutspel etc. Förstår verkligen inte, kan väl inte bli så mycket sämre än nu till nästa säsong...eller? Inte så att man hoppar i taket när vi får ett PP direkt..Vi tappar ju mer momentum av det.
Nu hade vi väl en i virket iaf och någon sekvens med lite snabbare passningar. Alltid något antar jag.
Nu hade vi väl en i virket iaf och någon sekvens med lite snabbare passningar. Alltid något antar jag.
Det spelar ju ingen roll, det är målen som räknas i slutändan.
Det spelar ju ingen roll, det är målen som räknas i slutändan.
5 sek in i vårt pp så blir vår spelare trippad precis framför domaren, solklar utvisning och vi ska ha 5 mot 3 i 1:55 min. Ingen i hela arenan reagerar?