Juniorer

Användarens profilbild
Klas

Re: Juniorer

Inlägg av Klas »

Jaha, det var det ….. :? :(
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.

10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.
Stjärnan

Inlägg av Stjärnan »

Attans.
Jaha, bara ett lag kvar att hoppas på nu då. Hockey i juni har varit en trevlig sysselsättning de senaste två åren.
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
Användarens profilbild
Sniper
Intendent

Inlägg av Sniper »

Hoppas scouter fanns på plats och såg Gidlöfs säsongsavslutning. Då behöver vi inte oroa oss över att han försvinner till Nordamerika redan i höst.

Nu är det bara att börja försäsongsträna och komma tillbaka i september i gammalt gott slag. Såvida inte någon av DIF:s målvakter skadar sig och han kallas dit.

På tal om Djurgården törs jag gratulera dem till J20-guld redan nu. Kan inte se hur detta tämligen obegåvade Skellefteå ska kunna hota dem. De har en förmåga att hitta sätt att vinna - och har så gjort ett femtontal matcher - men nu bör rimligen det roliga vara slut.
Laget som ̶a̶l̶d̶r̶i̶g̶ dog
Användarens profilbild
Mats_ume
Kapten

Inlägg av Mats_ume »

Ja, vad blir helhetsintrycket av Gidlöf från detta semifinalspel? Kan tänka mig att det varit en ansträngande säsong och att den mentala orken tagit ut sin rätt.
Användarens profilbild
syd b.

Inlägg av syd b. »

Skit!
Men starkt av SAIK som mer eller mindre kommer in i slutspelsserien på ett bananskal (kom ju inte ens med i top 10 serien). Slår från underläge hela vägen fram och slår ut högre rankade lag en efter en inklusive topp-topprankade Leksand. Men tror Buster-historien tar slut mot Djurgården i finalen. MEN väl där kunde jag inte bry mig mindre. Kommer förmodligen inte ens veta vem som vann den...

"Pannben slår talang" kan man väl summera SAIKs slutspelsresa. Leksands med "antiklimax"...
Användarens profilbild
Gösen

Inlägg av Gösen »

syd b. skrev: lör 05 apr 2025, 23:42 i finalen. MEN väl där kunde jag inte bry mig mindre. Kommer förmodligen inte ens veta vem som vann den...
...
Ungefär som för mig när det gäller SHL.
Har ingen aning vilka som vann senast. Mer än att det inte var Leksand . Eller Färjestad. Gott så.
Mänskligheten är maneter som sköljer fram och tillbaka i historiens tidvatten.