Tränarna
-
- Intendent
Re: Tränarna
Hedberg lägger ut texten på SvenskaFans minsann https://www.svenskafans.com/hockeyzon/l ... en--679952
-
Läsvärt!Sniper skrev: ons 09 apr 2025, 22:38 Hedberg lägger ut texten på SvenskaFans minsann https://www.svenskafans.com/hockeyzon/l ... en--679952
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.
-
Challe bytte alltså plats med Hedberg, trodde kravet från honom var att få vara huvudtränare?
Leksandsfärjan, om Leksingen själv får välja
Superstars forum 2005-2023 R.I.P
Superstars forum 2005-2023 R.I.P
-
Näej.. Jag vet inte.
Alltså, Hedberg vet jag vem det är. Känner honom en aning. Kanonkille som jag tror kan göra stordåd som tränare.
….men tveksamt i just LIF. Men jag ger honom definitivt chansen. Hoppas det blir bra. Kan faktiskt bli det. Köper valet, det gör jag.
Men Niklas Persson. Jag såg intervjun och ser tre personer -varav en fiktiv- framför mig.
En Ulf Kristersson.
En Jonas Leven.
En kvacksalvare från Stureplan.
Nu är han tillbaka och det är bara att stötta, hoppas och hylla. Men jag har svårt att se oss ta nåt positivt kliv nästa år. Hedberg måste verkligen överträffa sig själv.
Jag ändrade lite då det såg lite felvinklat ut. Inte meningen att såra Pajen vilket det nog ser ut som. Men andemeningen kvarstår. Jag ska ge det chansen men tror inte riktigt på det.
Alltså, Hedberg vet jag vem det är. Känner honom en aning. Kanonkille som jag tror kan göra stordåd som tränare.
….men tveksamt i just LIF. Men jag ger honom definitivt chansen. Hoppas det blir bra. Kan faktiskt bli det. Köper valet, det gör jag.
Men Niklas Persson. Jag såg intervjun och ser tre personer -varav en fiktiv- framför mig.
En Ulf Kristersson.
En Jonas Leven.
En kvacksalvare från Stureplan.
Nu är han tillbaka och det är bara att stötta, hoppas och hylla. Men jag har svårt att se oss ta nåt positivt kliv nästa år. Hedberg måste verkligen överträffa sig själv.
Jag ändrade lite då det såg lite felvinklat ut. Inte meningen att såra Pajen vilket det nog ser ut som. Men andemeningen kvarstår. Jag ska ge det chansen men tror inte riktigt på det.
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
-
Ja lite märkligt måste man hålla med om, men gissar att vi inte hört riktigt alla argumenten från varken Leksand/Tjomme eller Karlberg. Kan tänka mig att Hedberg hade önskemål om vem och vilka han ska jobba med (helt i sin ordning tycker jag) och Karlberg ville nog gärna bli förstetränare men hittade en bra plats i FBK som assisterande när inte förstetränarposten fanns kvar längre.Ludde skrev: tor 17 apr 2025, 17:38 Challe bytte alltså plats med Hedberg, trodde kravet från honom var att få vara huvudtränare?