Ska jag tolka dessa inlägg som att detta erbjudande kan vara riktigt prisvärt?
Kit där man själv inte får bestämma sort är ett minus - å andra sidan har inte köttbullarna och korv stroganoffen recenserats här, och det skulle vi välkomna! Jag har svårt att se att NÅGON av deras rätter är underkänd.
Björn Frantzéns restaurang ”Frantzéns” kan stoltsera med hela tre Michelinstjärnor. Där serveras gästerna gastronomiska upplevelser i världsklass med tryffel, anklever och kungskrabba. Björn själv är svag för något helt annat.
– En korv med bröd i ena handen och en pucko i andra. Jag älskar det, säger Björn.
Kocken och tidigare krögaren Erik Videgård har gått så långt att han numera kommit ut offentligt med sin ”guilty pleasure”.
– Jag älskar tunnbrödsrulle. Jag brukade köpa en rulle och sitta i bilen och äta den så att ingen skulle se mig. Men nu har det blivit ändring på det. Nu bejakar jag min inre tunnbrödsrulle, säger han. https://www.godare.se/artiklar/matnyhet ... y-pleasure
Det är ju själva fan vad dålig man är på det digitala
Skit sak samma ni får föreställa en hel rådjursryggbiff på offset smokern. Blir bara med pommes och någon sås. Blir inget värre eftersom den lata Värmlänningen ska ha maten färdig bär frugan kommer hem.