Tidigare LIF-aktuelle Fjällby rosar inte marknaden i Brynäs. Supportrarna är mycket missnöjda. Men de är missnöjda över nästan allt som värvats in under sommaren (Bellows exempelvis beskrivs som "osynlig").
Såg någon på X som tokhyllade Bellows och hånade Fortier. Jag trodde visserligen Bellows skulle bli hur bra som helst, men det är ju tydligt att det inte är bara stiga in i SHL och producera.
Tidigare LIF-aktuelle Fjällby rosar inte marknaden i Brynäs. Supportrarna är mycket missnöjda. Men de är missnöjda över nästan allt som värvats in under sommaren (Bellows exempelvis beskrivs som "osynlig").
Jonsson-Fjällby-Vesel-Scott, måste vara SHL's dyraste fjärdelina.
Älskar hur journalister efter några få omgångar siar om vilka rekord som kommer slås efter att man gjort en bra start på säsongen och man aldrig lär sig att spelare inte kommer hålla ett poängsnitt på 3 poäng per match.
Älskar hur journalister efter några få omgångar siar om vilka rekord som kommer slås efter att man gjort en bra start på säsongen och man aldrig lär sig att spelare inte kommer hålla ett poängsnitt på 3 poäng per match.
Kenta Nilssons målrekord som junior i seniorsammanhang. Och om det blir för svårt - Elias Petterssons notering*.
Elias nådde aldrig upp till Kentas totalt 28 mål, utan stannade på 24.
Det är det rekordet jag hoppas att Frondell kan hota.
Men det kan nog Frondell glömma nu när Wennerholm andats om saken.
Kenta Nilssons målrekord som junior i seniorsammanhang. Och om det blir för svårt - Elias Petterssons notering*.
Elias nådde aldrig upp till Kentas totalt 28 mål, utan stannade på 24.
Det är det rekordet jag hoppas att Frondell kan hota.
Men det kan nog Frondell glömma nu när Wennerholm andats om saken.