Ugh.. Laguppställningen speglar verkligen ett lag i kris. Inte en kedja är intakt, den här matchen heller. Intressant markering mot Fortier. Vad är det med Linkan nudå?
Tror inte det finns nån slags markering någonstans. Man försöker hitta kemi på alla håll och kanter.
Fyra kedjor och de behöver ju stå i någon slags ordning på pappret. Både hoppas och är tämligen övertygad om att den kedja som går bäst kommer få mest speltid.
“Golf is a game of bad shots. The one with the best bad shots win. ”
-Ben Hogan
För första gången på evigheter (?) så längtar jag inte till match...märklig känsla. Nästan en smula sorgligt....Kommer så klart sitta här, och med största sannolikhet lär en och annan mustig glosa knappras ner för färjans passagerare att ta del av. Vi, jag, laget, behöver en seger, få känna litet hopp och glädje igen!
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.
Går mot strömmen och satsat på Leksandsvinst på oddset!
Neeeeeeeeej
Saftblandaren på Jinxpolisens hjälm spinner i ilsket rött!
Massiv negativ förväntan gör att det i sanning blir vi-mot-världen. Inte laget+supportrar mot världen utan laget mot alla. Må Pastis Leksandstips inte komma till lagets kännedom!
För första gången på evigheter (?) så längtar jag inte till match...märklig känsla. Nästan en smula sorgligt....Kommer så klart sitta här, och med största sannolikhet lär en och annan mustig glosa knappras ner för färjans passagerare att ta del av. Vi, jag, laget, behöver en seger, få känna litet hopp och glädje igen!
Det känns som att gå på sin egen hängning, men man hoppas repet går av typ