Eftersom det här är fjärde gången du skriver om arsenik som något positivt och eftersom jag ändå sedan första gången du skrev det undrat om du vet vad arsenik är för något så kanske du ska googla.
Eller är det jag som missuppfattat något?
Förr gav man hästar och sig själv en liten dos för att bli pigg. På särskilda hästmarknader såldes förr uttjänta arbetshästar sedan de först fått en injektion av arsenik eller stryknin för se pigga och alerta ut.
Said al-Balushi från Oman stängs av i tre år och får betala dryga böter sedan hans häst Kekmader testats positivt för arsenik. Det giftiga grundämnet kan förbättra uthålligheten och stärka musklerna hos hästar och är därför dopningsklassat.
Så ja du har missat något rejält
Okej. Tack.
Då förstår jag vad du menar.
“Golf is a game of bad shots. The one with the best bad shots win. ”
-Ben Hogan
I kväll gör jag saker bakvänt. BÖRJAR med Swehockey, då samtliga surfenheter är upptagna av barn*.
Framgångsrecept? Knuts 0-1 pekade på det. När kommer 1-2?
*Vad skriver jag på då? En som inte duger för livesändning men forum och - Swehockey.
Skönt att se att juniorerna passar varandra till målchanser. Hoppas de övriga törs ta efter. Mot seger LIF!
Asså, Lucky Luc & Kaderli….hur jävla bra är dom inte…?
De är härliga att se, hoppas tränarna hjälper dem till det sista steget att hänga dit pucken. Sen är även Knuts riktigt kraftfull och spelande, bra! Det visar att alla fyra kedjorna skall gå till anfall för att göra mål. Gillar inte riktigt att Knuts i pausintervjun pratar om sin roll "att vara jobbiga (kedjan) att möta och ta upp pucken till anfallszon" för de så kallade produktiva spelarna. Ta upp den till dig själv och gör mål. Som du gjorde nyss. Till anfall med kraft, pass, och rörelse, kom igen Jon!
Skönt att se att juniorerna passar varandra till målchanser. Hoppas de övriga törs ta efter. Mot seger LIF!
Asså, Lucky Luc & Kaderli….hur jävla bra är dom inte…?
De är härliga att se, hoppas tränarna hjälper dem till det sista steget att hänga dit pucken. Sen är även Knuts riktigt kraftfull och spelande, bra! Det visar att alla fyra kedjorna skall gå till anfall för att göra mål. Gillar inte riktigt att Knuts i pausintervjun pratar om sin roll "att vara jobbiga (kedjan) att möta och ta upp pucken till anfallszon" för de så kallade produktiva spelarna. Ta upp den till dig själv och gör mål. Som du gjorde nyss. Till anfall med kraft, pass, och rörelse, kom igen Jon!
Bästa sättet att vara jobbig för motståndarna är att göra mål på dem.
“Golf is a game of bad shots. The one with the best bad shots win. ”
-Ben Hogan