Stjärnan skrev: lör 15 nov 2025, 17:36
Jag vet att ekonomin inte finns.
Men ska vi ha en chans att undvika kval, läs EN CHANS, så behöver TJ lyfta på baken och jobba lite nu. Inte gömma sig bakom tiktok mobilen utan ut och agera.
Få in en målvakt värd namnet är prio ett.
Prio två är att sparka Pajen.
Prio tre är att köpa in målgörare.
Prio fyra är att sparka JH. Hoppas det inte behövs. Kanhända prio-ordningen kan justeras. Men gör nåt av det!
Men TJ är inte handlingarnas man direkt. Risken att inget händer är 99%.
Jag fattar dilemmat med första raden men LÖS DET! För det här går ju inte. Det kan Stevie Wonder se.
Jag vet inte ens.. Ska man gå på spelarnas prestationer så.. Det går ju faktiskt inte att byta ut hela laget. Det FINNS ju kvaliteter där, men bokstavligen ingen (utom juniorerna) presterar på en acceptabel nivå. Vilket iof varit fallet i flera år, men då har vi ändå haft en högre lägstanivå att falla tillbaka på. Nu har vi inget skyddsnät alls..
Vi blir sämre för varje omgång som går.
Jag ser ingenting som fungerar på isen längre.
Det finns ingen energi, vi har inget passningsspel (om någon passning skulle gå fram kan vi inte ta emot pucken), vi skapar inte chanser (och kommer vi till en halvchans får vi inte iväg ett avslut), sämst special teams i serien (igen), ”stjärnorna” är bedrövliga, nyförvärven är sämst i laget (Stevens?!), vi har ingen kapten, osv..
(Det fysiska spelet är snäppet bättre än tidigare år om man ska va ärlig, men det är mest tack vare ett par juniorer)
Det måste vara en tränarfråga?