Vuxen: "Vad ska du bli när du blir stor, Mattias?"
MP: "Jag ska bli silly-insider!"
Mattias är fortfarande till stor del en wannabe - men en dag!
https://hockeynews.se/nyheter/lista-har ... -kan-varva
Vuxen: "Vad ska du bli när du blir stor, Mattias?"
MP: "Jag ska bli silly-insider!"
Mattias är fortfarande till stor del en wannabe - men en dag!
https://hockeynews.se/nyheter/lista-har ... -kan-varva
Glöm inte att inleda helgen med Silly Friday med MP!
Jag tror han läser Färjan, för han svarar aldrig på mina frågor signerade SteveY. Glöm det, MP håller till på yt idag.
Bhoma
29 november 2025, 21:08
Plocka hem Martin Karlsson omgående och sätt i hop honom med Knuts och Fortier så kommer det hända saker.
Inte som enda åtgärd - men en av flera.
Kommer det hända? Nej. Därför att Tjomme varken har fingertoppskänsla för bredd, "spets" eller sann gruppdynamik.
Sniper skrev: Igår, 21:16Bhoma
Plocka hem Martin Karlsson omgående och sätt i hop honom med Knuts och Fortier så kommer det hända saker.Inte som enda åtgärd - men en av flera.
Kommer det hända? Nej. Därför att Tjomme varken har fingertoppskänsla för bredd, "spets" eller sann gruppdynamik.
Så Martin Karlsson skulle vända skutan menar du, på riktigt? Och nämn nu inte gruppdynamik, vi har ett för dåligt lag. Svårare än så är det inte.
Wittgenstein skrev: Igår, 21:39Sniper skrev: Igår, 21:16Bhoma
Plocka hem Martin Karlsson omgående och sätt i hop honom med Knuts och Fortier så kommer det hända saker.Inte som enda åtgärd - men en av flera.
Kommer det hända? Nej. Därför att Tjomme varken har fingertoppskänsla för bredd, "spets" eller sann gruppdynamik.Så Martin Karlsson skulle vända skutan menar du, på riktigt? Och nämn nu inte gruppdynamik, vi har ett för dåligt lag. Svårare än så är det inte.
"Inte som enda åtgärd - men en av flera". Missade du det, trots att det stod först?
Sniper skrev: Igår, 21:44Wittgenstein skrev: Igår, 21:39Sniper skrev: Igår, 21:16Inte som enda åtgärd - men en av flera.
Kommer det hända? Nej. Därför att Tjomme varken har fingertoppskänsla för bredd, "spets" eller sann gruppdynamik.Så Martin Karlsson skulle vända skutan menar du, på riktigt? Och nämn nu inte gruppdynamik, vi har ett för dåligt lag. Svårare än så är det inte.
"Inte som enda åtgärd - men en av flera". Missade du det, trots att det stod först?
Nej det gjorde jag inte. Men det borde i rimligen vara en så lågprioriterad åtgärd att den är meningslös att diskutera.
Wittgenstein skrev: Igår, 21:51Sniper skrev: Igår, 21:44Wittgenstein skrev: Igår, 21:39Så Martin Karlsson skulle vända skutan menar du, på riktigt? Och nämn nu inte gruppdynamik, vi har ett för dåligt lag. Svårare än så är det inte.
Nej det gjorde jag inte. Men det borde i rimligen vara en så lågprioriterad åtgärd att den är meningslös att diskutera.
Halva serien är snart spelad och Hedberg håller fortfarande på och laborerar med varenda kedja i jakt på kemi. I Knuts-Karlsson finns kemi.
Men som sagt, Tjommes sentida fingertoppskänsla när det gäller värvningar gör att jag tvivlar på att han kan pricka en enda. Som högprioriterade "spetsen".
När det kommer till värvningar så skulle det krävas att vi värvade Filip Larsson, Anton Lindholm OCH Lucas Elvenes för att det skulle göra någon större skillnad med den basplatta vi sitter på. Så låt oss bespara Martin Karlsson lidandet (bara tanken på att Jon Knuts ska avsluta karriären på detta vis smärtar).