Men va fan….släpper vi in ett direkt…?
Kuuuuuken hälsar jag härifrån.
Rädd att det dessvärre var en rejäl tavla av Gidlöf. Huga, men inte jätteförvånad isf. Han är betydligt ojämnare denna säsong. Kan bara be att han levlar upp till kvalet. Eftersom tj aldrig kommer värva en ny målvakt.
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
Det där passet skulle anses vara odugligt på alla nivåer. Det är så fullständigt horribelt dåligt att han borde få sitta resten av matchen. I det här sårbara läget ger vi bort två mål i en annars helt okej första. Fy fan vad tröttsamt.
Skulle blivit bänkad även i Grästorp för den passen.
Caito -3 idag, så långt.
Skulle ställt Hellsten idag och låtit Gidlöf vila en match.
ser otroligt uppgivet ut. men det fattar man ju.. måste vara otroligt demoraliserande att knappt ens få fast pucken i PP efter PP, och så får motståndaren ett och det smäller i krysset direkt. reality check.
Känns som en avslagen träningsmatch detta. Just vad jag förespråkat, så borde vara nöjd…
Vi kan som sagt ha en chans mot timrå hemma, vilket innebär att vi följer vårt bästa flow med seger var fjärde match.
Våndas mest att jag förutsåg detta när oddset 3,60 dök upp på växjöseger vid 1-0. Hade jag haft konto hade jag slantat in rejält på den oddssättarmissen.
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
ser otroligt uppgivet ut. men det fattar man ju.. måste vara otroligt demoraliserande att knappt ens få fast pucken i PP efter PP, och så får motståndaren ett och det smäller i krysset direkt. reality check.
Ja men så är det ju, Växjö är egentligen inte bättre i denna match, men de små detaljerna som "de stora misstagen/felpassningarna" och "special teams" som vi liksom skitit i att åtgärda under flera säsonger (obs känga till tränare och framförallt sportchef) är det som avgör.
Timrå vänder 0-2 hemma till 5-2 mot kaffegänget. Men dom har en Dahlen, det har inte vi. Undra om dom sparkar Abbott snart, kanske han kan väcka oss till liv istället.
Det är så mycket dåliga individuella grejer i stort sett i varje byte. En pass som sitter 1 meter bakom, ett tafatt nerlägg eller allmänt dåliga beslut. Det gör att spelet ser så jävla virrigt ut utan struktur. Det saknas så mycket skills. Ingen spelare håller bra SHL-klass just nu. Några gör det okej, men andra är man så sjukt besviken på.