Så hur är det nu, skadad eller petad? Lillgud lutade åt petad (men inte säker).
1 Skadad/sjuk
X Petad
2 Joonas & Tiina väntar baarn
Ja, jag vet inte. Men någon här ska väl kunna ge besked.
Svar: 2.
– Min fru är väldigt sen i graviditeten. Det är anledningen till att jag har saknats. Tiden går långsamt, för långsamt. Barnet kan komma när som helst och familjen går alltid först, hälsar han Leksandsfärjan.
Så hur är det nu, skadad eller petad? Lillgud lutade åt petad (men inte säker).
1 Skadad/sjuk
X Petad
2 Joonas & Tiina väntar baarn
Ja, jag vet inte. Men någon här ska väl kunna ge besked.
Svar: 2.
– Min fru är väldigt sen i graviditeten. Det är anledningen till att jag har saknats. Tiden går långsamt, för långsamt. Barnet kan komma när som helst och familjen går alltid först, hälsar han Leksandsfärjan.
Hmmm. Han var inte med på avslutningen (2 torsk) inte med borta mot fbk (torsk) och inte med igår (torsk)
Vet ej hur mycket han var med i vår vinstradda men hemma mot hv var han med iaf (seger)
Bila ner han och frugan direkt. Jönköping har väl också ett BB?
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
JÖNKÖPING. Matt Caito var inne på båda Leksands baklängesmål.
Men efter matchen ville han inte ta på sig förlusten.
– Sådana saker händer i en matchserie, säger Leksandsbacken efter 1–2 i första play out-mötet med HV71.
Hmmmm. Ja, men varför ligger så ofta du bakom dessa saker även under seriespelet?
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
Matchen igår hade egentligen alla ingredienser för seger:
-Filip gör en bra match
-HV:s offensiv kändes blekare än vanligt bortsett från inledande minuterna.
-Vi drabbades inte av en enda utvisning.
-Vi hade ganska många bra omställningslägen som vi lyckades vaska bort på olika sätt.
Jag har hela tiden trott på torsk om vi skulle få HV, och har väl ingen anledning att tro nåt annat efter matchen. Men fortsätter vi att hålla oss fem på plan o målvakten gör sitt så har jag ändå hoppet kvar.
Till imorgon hoppas jag Eljas är tillbaks o Karlberg får nöta bänk. Byt plats på Lang o Kaderli. Lang o Cehlarik har noll kemi men Lang o Fortier gick ju bra tillsammans. Och Kaderli o Koblar funkar ju också ihop, såg bägge lite bleka ut igår.
Förstår inte labbandet med dessa två kedjor alls.