Vad säger ni om Tedenby?
Silly season 26/27
-
Sniper
- Intendent
Re: Silly season 26/27
Klas skrev: Idag, 15:28Sniper skrev: Idag, 14:22Klas skrev: Idag, 14:18Äh vadå? En riktig ögontjänare. Efterslängar, förstärkningar….nej tack säger jag. I min bok sorteras han under samma flik som Ekorren, Bromé och andra. För evigt dömda, utan möjlighet till benådning.
Du ser, han väcker känslor i alla fall
![]()
Inte som Rensfeldt. Han väcker ingenting.Sant
Så här sju år senare kanske vi lugnat ner oss och kan titta på situationen med Helbers ögon - även om Melin ifrågasätter om han har några ögon att se med https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... orsvarbart
-
Klas
Sniper skrev: Idag, 18:56Så här sju år senare kanske vi lugnat ner oss och kan titta på situationen med Helbers ögon - även om Melin ifrågasätter om han har några ögon att se med https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... orsvarbart
Vissa saker glöms inte bort i Gusselhyttan…
![]()
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.
-
Sniper
- Intendent
CMB skrev: Idag, 16:39Sisu skrev: Idag, 16:16Pelle Prestberg var iaf sugen på assisterande tränar jobb igen, statistiken påpekar det han sa i periodpausen på 4an stämmer, det blev mer mål med honom. Är väl det vi behöver? Har 2 travhästar i Borlänge också då nog skulle Leksand locka…
Vad vi behöver är en huvudtränare som inte heter Hedberg.
Hedberg-lobbyn
-
Gösen
Johan blir nog bra även om gräset på andra sidan alltid ser grönare ut.
-Golf handlar om centimetrar. De viktigaste är de där 15 mellan dina öron- Arnold Palmer
-
CMB
Gräset på andra sidan grönare än vad?

Vi har åkt ur SHL. 112 mål i grundserien.
-
Gösen
Med Häradsbygden.
Jag har full förståelse att man kan lära gamla hästar att rida men utveckla spelare gör man innan de når SHL. Spelare med över 100k i månaden är totalt ointresserade av att ta del av hur de ska knyta skridskorna, tejpa klubban eller ens hur lång klubban ska vara. Allt sådant har de sedan länge redan bestämt och kännt av på egen hand. Att plötsligt byta vilken hand man torkar sig med eller vilken hand man håller gaffeln i är inget man gör i ett haft bara för man byter partner.
Johan är en bra coach och ska få bevisa det.
Ett dåligt resultat är inte alltid en persons fel i en lagidrott.
-Golf handlar om centimetrar. De viktigaste är de där 15 mellan dina öron- Arnold Palmer