Sniper skrev: fre 20 mar 2026, 09:39Signaturen
...undrar vad jag tycker om t-shirten här ovan. Som något man hittar vid en valstuga före riksdagsval.
Låt oss ta parti för Leksand - tillsammans!
Verkligen Moderaterna typ 2006.
Nya Leksand?
Sniper skrev: fre 20 mar 2026, 09:39Signaturen
...undrar vad jag tycker om t-shirten här ovan. Som något man hittar vid en valstuga före riksdagsval.
Låt oss ta parti för Leksand - tillsammans!
Verkligen Moderaterna typ 2006.
Nya Leksand?
-Golf handlar om centimetrar. De viktigaste är de där 15 mellan dina öron- Arnold Palmer
Jag är inte överdrivet förtjust heller, skulle aldrig betala för den. Men det gula väcker ju hopp. Jag vill inte, vill inte, vill inte, VILL INTE följa ett Leksand som ser ut som och spelar mot Karlskoga nästa säsong.
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
Att segra är banalt.
Jag må vara konservativ i andra sammanhang, men jag skulle inte ha något emot en tillfällig färgförnyelse på dräkterna. En säsong med varken vitt/blått/gult eller vitt/blått utan detta! Fast kanske med vitt inslag också, så det inte blir för dovt.

Sniper skrev: tor 02 apr 2026, 09:41Jag må vara konservativ i andra sammanhang, men jag skulle inte ha något emot en tillfällig färgförnyelse på dräkterna. En säsong med varken vitt/blått/gult eller vitt/blått utan detta! Fast kanske med vitt inslag också, så det inte blir för dovt.
Vad fan säger du? Som tredjeställ isf. På tal om det, det blev ingen tredjetröja denna säsong. Märkligt, en sådan borde väl generera lite stålar.
Att segra är banalt.
Wittgenstein skrev: tor 02 apr 2026, 10:02Sniper skrev: tor 02 apr 2026, 09:41Jag må vara konservativ i andra sammanhang, men jag skulle inte ha något emot en tillfällig färgförnyelse på dräkterna. En säsong med varken vitt/blått/gult eller vitt/blått utan detta! Fast kanske med vitt inslag också, så det inte blir för dovt.
Vad fan säger du? Som tredjeställ isf. På tal om det, det blev ingen tredjetröja denna säsong. Märkligt, en sådan borde väl generera lite stålar.
Blev det inte?
-Golf handlar om centimetrar. De viktigaste är de där 15 mellan dina öron- Arnold Palmer
Gösen skrev: tor 02 apr 2026, 10:44Wittgenstein skrev: tor 02 apr 2026, 10:02Sniper skrev: tor 02 apr 2026, 09:41Jag må vara konservativ i andra sammanhang, men jag skulle inte ha något emot en tillfällig färgförnyelse på dräkterna. En säsong med varken vitt/blått/gult eller vitt/blått utan detta! Fast kanske med vitt inslag också, så det inte blir för dovt.
Blev det inte?
Du får gärna upplysa mig om du sett någon.

Att segra är banalt.
Wittgenstein skrev: tor 02 apr 2026, 10:02Sniper skrev: tor 02 apr 2026, 09:41Jag må vara konservativ i andra sammanhang, men jag skulle inte ha något emot en tillfällig färgförnyelse på dräkterna. En säsong med varken vitt/blått/gult eller vitt/blått utan detta! Fast kanske med vitt inslag också, så det inte blir för dovt.
Den tröjan med namn som såg lite grå ut bör betraktas som en tredjetröja.
Wittgenstein skrev: tor 17 apr 2025, 15:40En riktigt fin påskkyckling är gul, vit och lite blå. En riktigt fin hockeytröja är vit, blå och lite gul. Jag ska försöka släppa min oro för kommande års tröja över påsken men lovar återkomma full av energi efter helgen!
Glad påsk medresenärer! Och gör som Hrivik - unna er en påsköl (eller must) under helgen.
Favorit i repris! Glad påsk på er medresenärer även denna dystra och kalla påsk. Förr eller senare blir det nog vår för oss också igen...
Att segra är banalt.
Wittgenstein skrev: lör 04 apr 2026, 13:14Wittgenstein skrev: tor 17 apr 2025, 15:40En riktigt fin påskkyckling är gul, vit och lite blå. En riktigt fin hockeytröja är vit, blå och lite gul. Jag ska försöka släppa min oro för kommande års tröja över påsken men lovar återkomma full av energi efter helgen!
Glad påsk medresenärer! Och gör som Hrivik - unna er en påsköl (eller must) under helgen.
Favorit i repris! Glad påsk på er medresenärer även denna dystra och kalla påsk. Förr eller senare blir det nog vår för oss också igen...
Var precis ute och tog en skidtur på lugnet innan matchen. Glad påsk!
Delar av inslaget kan innehålla spår av fake news
Gösen skrev: lör 04 apr 2026, 13:44Wittgenstein skrev: lör 04 apr 2026, 13:14Wittgenstein skrev: tor 17 apr 2025, 15:40En riktigt fin påskkyckling är gul, vit och lite blå. En riktigt fin hockeytröja är vit, blå och lite gul. Jag ska försöka släppa min oro för kommande års tröja över påsken men lovar återkomma full av energi efter helgen!
Var precis ute och tog en skidtur på lugnet innan matchen. Glad påsk!
Delar av inslaget kan innehålla spår av fake news
Glad påsk på er alla!
Själv var det dåligt väder här så jag körde ett trainerpass inne. Men nu efteråt så lyser den GULA solen och man sitter ute och njuter!
På måndag väntar nästa cykelpass.