lil'masen skrev: Igår, 14:33https://www.leksandsif.se/article/9ygatdw-30ead/view
Vad har vi på honom?
EDIT: Han har väldigt mycket säljerfarenhet och verkar ha väldigt lite koppling till Leksand och hockeyn? Har sett i Gefle IFs styrelse men mer än så kan jag inte se. Exakt det Leksand behöver.. någon som inte har färgade ögon i de hela.
Hans förra Vd post på Transtema… ja det är inget att skryta om, en aktie som tok dykt (mycket folk som säljer stora mängder där och köper in när kursen kraschar, sånt skulle jag undvikt). ett resultat på 14tkr 2024… Ett bolag som flitigt diskuterades på aktie poddar, går säkert finna om ni vill lyssna
Lite mer på det, sitter med i fyra bolags styrelser??? Alla går med underskott… går att finna på internet om ni är intresserade, hitta.se.
Sålt fiber… har någon här inte haft strul med det? Falska underleverantörer…
VD i Gefle IF är ungefär som vara VD för Mörrum Hockey, det är ingen merit om ni frågar mig…
”Jag är stolt över att ha fått förtroendet från styrelsen att leda Leksands IF framåt och ser fram emot att starta mitt uppdrag efter sommaren”
- Hur kan styrelsen göra en lösning som blir permanent efter årsmötet? Vad händer om styrelsen röstas bort?
”I rollen som vd kommer Gabriel Edelbrock att arbeta nära styrelse, ledning och medarbetare för att omsätta föreningens strategiska mål i praktisk verksamhet. Ett särskilt fokus kommer att ligga på att skapa tydlighet, stabilitet och framtidstro i hela organisationen.”
- Försöker vi förklara vad en VD gör? Är väl bara skriva har övergripande ansvar över organisationen. Men istället väljer den som skriver detta att säga… arbeta nära styrelsen… och Ledare? Vilka är ledare? Hedberg?.. jo bra framtidstro man får…
Detta kommande årsmöte är riggat 100%…