Fredag 25
Stockholm OCH Leksand
Prognos för LIF: någon ljusning idag?
Fredag 25
Stockholm OCH Leksand
Prognos för LIF: någon ljusning idag?
Leksand nu ensamt i topp: kvar på 25 men Stockholm spås bara få 24.
LIF-prognosen?
Fan, råkade boka hotell mitt emot Spy bar, livat värre här utanför
![]()
SteveY skrev: sön 03 maj 2026, 05:00Fan, råkade boka hotell mitt emot Spy bar, livat värre här utanför
![]()
Hotell Kung Karl på min ära!
Före Kelleher:
Efter:
Det senaste är Salming-strumpor i olika färger och mönster. Sju par senaste två veckorna. 20 kr styck. Stoppar ett par i korgen varje gång jag handlar - på Matdax, Högdalen.
Sniper skrev: tis 05 maj 2026, 21:50Det senaste är Salming-strumpor i olika färger och mönster. Sju par senaste två veckorna. 20 kr styck. Stoppar ett par i korgen varje gång jag handlar - på Matdax, Högdalen.
Det får ju ändå gå in under kategorin förbrukningsvaror. Värre är det med dina 500 baseballkepsar, 1349 porslinskatter, 679 tomma ölburkar samt alla de där 6698 urdiskade Dafgårdsförpackningarna med tillhörande kartong kvar I mint-condition.
I'm the man with a fork in a world of soup
Gösen skrev: ons 06 maj 2026, 06:23Sniper skrev: tis 05 maj 2026, 21:50Det senaste är Salming-strumpor i olika färger och mönster. Sju par senaste två veckorna. 20 kr styck. Stoppar ett par i korgen varje gång jag handlar - på Matdax, Högdalen.
Det får ju ändå gå in under kategorin förbrukningsvaror. Värre är det med dina 500 baseballkepsar, 1349 porslinskatter, 679 tomma ölburkar samt alla de där 6698 urdiskade Dafgårdsförpackningarna med tillhörande kartong kvar I mint-condition.
Glöm inte fyra hyllmeter hiphop-cd 2004-2010*.
*Vilket alltså inte inkluderar den gräsliga sentida svenska (däremot The Latin Kings).
Avstod från strumpor idag så de inte tar slut ifall Wittgenstein vill ta en vända till Högdalen. Men det vore kanske riskfyllt - tänk om han frestas att slinka in på Hank's, kommer hem sent och får ovett. Dessutom gör han väl upptäckten att han supit bort sina nya Salming-strumpor. Vilket mörker.