Ok, Lang. Då vill jag att du tar uppgiften på allvar och gör jobbet den här sommaren. Vill inte se den långsamma och klena Lang vi såg förra säsongen en gång till. Och slipa för faan på avsluten. Då kan det bli en kul säsong för dig, och oss.
Hursomhelst, respekt för att du skriver på ett 3-årskontrakt i det här läget. Nu kör vi.
”Jag tycker vi har två backar med bra slagskott inne nu”
Vettefan Ollas…
Tror inte jag har sett Fred skjuta slagskott.
Eller så är någon klar som vi inte vet än? Man vill inte presentera allt på en gång eller för nära något annat. Idag var Langs dag. Kan det vara Eero? Eero och Strandell var Hedbergs backar i Mora. Det som har varit ska bli igen!
ECHL-spelare är intressanta, säger Ollas. ”Lite av en chansning”, ”vi tittar på intressanta spelare”.
Den lilla forumhajpen Jack Dugan i fjolårssilly hamnade ju i DEL2. Han klarade övergången till europeisk hockey fint. 25+42=67 på 51 matcher. Sen 6+18=24 på 13 slutspelsmatcher. Kommer spela för samma lag i DEL2 kommande säsong.
ECHL-spelare är intressanta, säger Ollas. ”Lite av en chansning”, ”vi tittar på intressanta spelare”.
Den lilla forumhajpen Jack Dugan i fjolårssilly hamnade ju i DEL2. Han klarade övergången till europeisk hockey fint. 25+42=67 på 51 matcher. Sen 6+18=24 på 13 slutspelsmatcher. Kommer spela för samma lag i DEL2 kommande säsong.