Fast Lunkan lär väl också dra vidare, finns säkert flera SHL-lag som vill ha honom i tredje backpar. Trodde chansen var större att Strandell skulle stanna än Lunkan.
Tredje-fjärdekedja:
Oliver Kandergård
Oskar Kvist
Johan Mörnsjö
Gustav Olhaver
Backar:
Eero Teräväinen
Filip Windlert
Med andra ord så har ingen någon aning om vad Ollas tänker om lagbygget. Men överlag så tror även journalister nu att vi komma få in super spelare på HA nivå med nya budgeten.
Finns EN spelare på den listan som jag gärna ser i LIF, och det är Eero.
Bara jag som tycker det är märkligt att inte Strandell stannar?
Hans stora dröm att komma hem till Leksand igen. Kan väl hjälpa laget upp efter att ha tagit med sig laget ned.
Trodde det fanns ett större hjärta än så där, så jag är lite besviken. Men han är ju ersättningsbar och behöver nödvändigtvis inte få chansen nästa gång den kommer.
"When you’re going through hell, keep going"
W. Churchill
Fast Lunkan lär väl också dra vidare, finns säkert flera SHL-lag som vill ha honom i tredje backpar. Trodde chansen var större att Strandell skulle stanna än Lunkan.
Lunkan är ju en given kapten i mina ögon ifall han stannar. Av de som inte är avtackade är det han jag hoppas mest på att han blir kvar. Visst, Max, Caito och Stevens skulle säkert vara riktigt bra i HA också, men tror att det kostar mer än det smakar. Knuts med ett halvår rehab känns tveksamt och Mackan kanske kan få stanna om han är billig.
Är skeptisk till Ollas som sportchef, men och det är ett stort MEN, som de håller allt inom Ollas kontor är fantastiskt, rykten drar enbart upp priser. Tråkigare för oss men bättre för ekonomin.
Tänk er bara om Sportbladet eller Expressen fått Kelleher till Leksand som rykte, mest klickade artikeln den dagen och dagen efter, gyllene chans för agenten dra upp priset…
Är skeptisk till Ollas som sportchef, men och det är ett stort MEN, som de håller allt inom Ollas kontor är fantastiskt, rykten drar enbart upp priser. Tråkigare för oss men bättre för ekonomin.
Tänk er bara om Sportbladet eller Expressen fått Kelleher till Leksand som rykte, mest klickade artikeln den dagen och dagen efter, gyllene chans för agenten dra upp priset…
Jag har aldrig förstått det där om att saker ska hållas hemligt för någon annan klubb skulle få nys om en spelare eller att man pratar om att sportchefer måste ha stora kontaktnät med agenter. Det är ju inte direkt så att agenterna håller sina spelare hemliga för potentiella intressenter. Inte direkt så att det bara var Leksand som visste att Kelleher fanns på marknaden. Om så är fallet så gör agenterna ett väldigt dåligt jobb.
Lunkan är ju en given kapten i mina ögon ifall han stannar. Av de som inte är avtackade är det han jag hoppas mest på att han blir kvar. Visst, Max, Caito och Stevens skulle säkert vara riktigt bra i HA också, men tror att det kostar mer än det smakar. Knuts med ett halvår rehab känns tveksamt och Mackan kanske kan få stanna om han är billig.
Lunkan och Stevens vore kanon att ha kvar. Stevens har visat att han är en toppspelare på HA-nivå o fick oförtjänt mkt kritik den gångna säsongen tycker jag.
Om inte Lunkan stannar hoppas jag på Caito. Vi måste ha nån stomme kvar från ifjol, kan inte bygga allt nytt.