Övrig sport

Användarens profilbild
Gösen

Re: Övrig sport

Inlägg av Gösen »

Sniper skrev: Igår, 16:20

Eftersom jag inte kunde se VM-premiären kompenseras jag idag och får se tre lag 21:00 - Kanada, Bosnien och Hercegovina. Hoppas Bosnien och Hercegovina snackar ihop sig och med gemensamma krafter utmanövrerar Kanada. För Kanada kan jag inte hålla på, i något. Däremot kan jag ta enskilda kanadensare till hjärtat, som Riley McCourt och Carter Berger.

Själv kan jag hålla på (oftast underdogen eller i vart fall hyggligt ödmjuka) Kanada i allt utom curling eller hockey.

I'm the man with a fork in a world of soup

Användarens profilbild
Gösen

Inlägg av Gösen »

Men dra mig sidledes.
Jesper Svensson ligger efter två rundor tvåa i RBC Canadian open. Go Canadians😁, bara ett slag efter ledande James. Men före namn som Burns, Koepka, Fleetwood, McIntyre m.f.

Användarens profilbild
Sniper
Intendent

Inlägg av Sniper »

Sisu skrev: tor 07 maj 2026, 08:36

Giants arena (Oracle Park) är verkligen ett ställe man vill uppleva live, kolla in denna bild som exempel:

Bild

Användarens profilbild
Sniper
Intendent

Inlägg av Sniper »

Fotbollsredaktionen kontaktar baseballredaktionen och klagar på att de senare stjäl airtime under VM. Fotbollsredaktionen kan ju börja med att vara på plats och sända live. De är precis som trottoarbiten.se - påbörjar saker men slutför inte. Var höll de hus dag 2?

Chans i kväll/i natt att bevisa sin seriositet. Vi förväntar oss liverapportering 21:00*, 00:00** och 03:00***.

*Qatar–Schweiz
**Brasilien–Marocko
***Haiti–Skottland

Användarens profilbild
SteveY

Inlägg av SteveY »

Sniper skrev: Idag, 10:22

Fotbollsredaktionen kontaktar baseballredaktionen och klagar på att de senare stjäl airtime under VM. Fotbollsredaktionen kan ju börja med att vara på plats och sända live. De är precis som trottoarbiten.se - påbörjar saker men slutför inte. Var höll de hus dag 2?

Chans i kväll/i natt att bevisa sin seriositet. Vi förväntar oss liverapportering 21:00*, 00:00** och 03:00***.

*Qatar–Schweiz
**Brasilien–Marocko
***Haiti–Skottland

Jag tar på mig en halvlek av Haiti–Skottland, måste ändå på huset vid den tiden.

Användarens profilbild
Gösen

Inlägg av Gösen »

Golfredaktionen flikar in och meddelar att Jesper går ut med Mitchell 19:25 svensk tid.

Nästa helg är det dags att byta abonnemang till Viaplay då årets tredje major går av stapeln. US-open 126e upplagan på erkänt svåra Shinnecock hills, Southamtons, NY.

Användarens profilbild
Gösen

Inlägg av Gösen »

Jesper nu i delad ledning efter 6 spelade hål.
Men. Typ 18 spelare inom två slag.

Användarens profilbild
Sniper
Intendent

Inlägg av Sniper »

Har myndigheterna släckt ner Wittgenstein Channel vid en gryningsräd efter VM-premiären?

Användarens profilbild
Gösen

Inlägg av Gösen »

Sniper skrev: Idag, 21:12

Har myndigheterna släckt ner Wittgenstein Channel vid en gryningsräd efter VM-premiären?

Har han gått in i gula väggen?

https://www.fotbollskanalen.se/video/83 ... llsvenskan