Eftersom jag inte kunde se VM-premiären kompenseras jag idag och får se tre lag 21:00 - Kanada, Bosnien och Hercegovina. Hoppas Bosnien och Hercegovina snackar ihop sig och med gemensamma krafter utmanövrerar Kanada. För Kanada kan jag inte hålla på, i något. Däremot kan jag ta enskilda kanadensare till hjärtat, som Riley McCourt och Carter Berger.
Själv kan jag hålla på (oftast underdogen eller i vart fall hyggligt ödmjuka) Kanada i allt utom curling eller hockey.
Men dra mig sidledes.
Jesper Svensson ligger efter två rundor tvåa i RBC Canadian open. Go Canadians, bara ett slag efter ledande James. Men före namn som Burns, Koepka, Fleetwood, McIntyre m.f.
Fotbollsredaktionen kontaktar baseballredaktionen och klagar på att de senare stjäl airtime under VM. Fotbollsredaktionen kan ju börja med att vara på plats och sända live. De är precis som trottoarbiten.se - påbörjar saker men slutför inte. Var höll de hus dag 2?
Chans i kväll/i natt att bevisa sin seriositet. Vi förväntar oss liverapportering 21:00*, 00:00** och 03:00***.
Fotbollsredaktionen kontaktar baseballredaktionen och klagar på att de senare stjäl airtime under VM. Fotbollsredaktionen kan ju börja med att vara på plats och sända live. De är precis som trottoarbiten.se - påbörjar saker men slutför inte. Var höll de hus dag 2?
Chans i kväll/i natt att bevisa sin seriositet. Vi förväntar oss liverapportering 21:00*, 00:00** och 03:00***.
Golfredaktionen flikar in och meddelar att Jesper går ut med Mitchell 19:25 svensk tid.
Nästa helg är det dags att byta abonnemang till Viaplay då årets tredje major går av stapeln. US-open 126e upplagan på erkänt svåra Shinnecock hills, Southamtons, NY.