Om jag vore gjord av pengar hade jag beställt en kasse - bara för mitt höga avsmakningsnöjes skull.

Om jag vore gjord av pengar hade jag beställt en kasse - bara för mitt höga avsmakningsnöjes skull.

Sniper skrev: ons 17 jun 2026, 19:03Om jag vore gjord av pengar hade jag beställt en kasse - bara för mitt höga avsmakningsnöjes skull.
Eller. En helt galen ide...
Gå in på Ica och plocka de grejer du vill ha , vilket antagligen blir samma köpegrejer för typ 359 kr.
I'm the man with a fork in a world of soup
Gösen skrev: ons 17 jun 2026, 19:15Sniper skrev: ons 17 jun 2026, 19:03Om jag vore gjord av pengar hade jag beställt en kasse - bara för mitt höga avsmakningsnöjes skull.
Eller. En helt galen ide...
Gå in på Ica och plocka de grejer du vill ha , vilket antagligen blir samma köpegrejer för typ 359 kr.
Och dessutom tillräckligt för 4 personer.
Här har ni världens bästa tillbehör till det som läggs på grillen i sommar!
https://hankstruebbq.com/se/creamed-corn/
Masjavel_ skrev: Igår, 12:17Här har ni världens bästa tillbehör till det som läggs på grillen i sommar!
https://hankstruebbq.com/se/creamed-corn/
Hank har lärt mig allt jag kan om grilltekniker, men tycker han haltar lite på tillbehör. Där lutar jag mig mot Jonas Cramby istället.