Om jag vore gjord av pengar hade jag beställt en kasse - bara för mitt höga avsmakningsnöjes skull.

Om jag vore gjord av pengar hade jag beställt en kasse - bara för mitt höga avsmakningsnöjes skull.

Sniper skrev: ons 17 jun 2026, 19:03Om jag vore gjord av pengar hade jag beställt en kasse - bara för mitt höga avsmakningsnöjes skull.
Eller. En helt galen ide...
Gå in på Ica och plocka de grejer du vill ha , vilket antagligen blir samma köpegrejer för typ 359 kr.
I'm the man with a fork in a world of soup
Gösen skrev: ons 17 jun 2026, 19:15Sniper skrev: ons 17 jun 2026, 19:03Om jag vore gjord av pengar hade jag beställt en kasse - bara för mitt höga avsmakningsnöjes skull.
Eller. En helt galen ide...
Gå in på Ica och plocka de grejer du vill ha , vilket antagligen blir samma köpegrejer för typ 359 kr.
Och dessutom tillräckligt för 4 personer.
Här har ni världens bästa tillbehör till det som läggs på grillen i sommar!
https://hankstruebbq.com/se/creamed-corn/
Masjavel_ skrev: sön 21 jun 2026, 12:17Här har ni världens bästa tillbehör till det som läggs på grillen i sommar!
https://hankstruebbq.com/se/creamed-corn/
Hank har lärt mig allt jag kan om grilltekniker, men tycker han haltar lite på tillbehör. Där lutar jag mig mot Jonas Cramby istället.
Sedan midsommar har jag ätit olika sorters lax och sill var och varannan dag. Idag 150 g kallrökt och Klädesholmen. Igår blev det emellertid lövbiff - stående, Napoleon Dynamite-style.