Brage-Värnamo slutar alltså med gångbara 5-1.
Odds: 70,47
Precis som igår borde man ha kunnat förutse det och spelat för en gångs skull.
Övrig sport
-
Sniper
- Intendent
- Inlägg: 4227
- Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
- Ort: Stockholm
Re: Övrig sport
-
Gösen
- Inlägg: 4619
- Blev medlem: mån 18 sep 2023, 22:43
Re: Övrig sport
Sniper skrev: sön 21 jun 2026, 17:45Brage-Värnamo slutar alltså med gångbara 5-1.
Odds: 70,47
Precis som igår borde man ha kunnat förutse det och spelat för en gångs skull.
Optimist som man är (dum godtages i detta fall) spelade jag 300 kr på en topp-3 plats för Sverige i fotbolls VM. Till oddset 105x pengarna. 5-1 till Japaner, Japaner, Japaner är taget!
I'm the man with a fork in a world of soup
-
Gösen
- Inlägg: 4619
- Blev medlem: mån 18 sep 2023, 22:43
Re: Övrig sport
Övrig sport går Stora Scen på övre däck och spelar Foo Fighters som besökte Stockholm förra? Helgen och körde ett par rockl/pep-låtar till det Svenska fotbollslaget.
I'm the man with a fork in a world of soup
-
Gösen
- Inlägg: 4619
- Blev medlem: mån 18 sep 2023, 22:43
Re: Övrig sport
Om ni, precis som vår komikerduo W&W planerar att se US-open live någon gång så finns nu Schemat klart fram till år 2051.
https://golfweek-eu.usatoday.com/story/ ... 096048007/
Vilken är er favorit?
Riviera är en rolig bana (2031) men är det verkligen en US-open bana?
Inbäddad i Santa Monica är den nog svår att förlänga. Men greenerna hinner man såklart göra svårare och snabbare.
I'm the man with a fork in a world of soup
-
Sniper
- Intendent
- Inlägg: 4227
- Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
- Ort: Stockholm
Re: Övrig sport
Sniper skrev: lör 20 jun 2026, 18:16- Tjejer i matchtröja, två och två, på väg till tunnelbanan redan vid 16-snåret. Rasande fina - de blå.
Två stycken med lila hår istället för matchtröja? https://www.siljannews.se/leksand/unga- ... r-garning/
* * *
Argentina-Österrike kl 19 duger - även om Österrike inte är en tittarmagnet.
* * *
För den som väntar på resultat från Cubs vs. Blue Jays så regnade den bort igår och därför uppskjuten till 6 augusti.
* * *
* * *
-
Sniper
- Intendent
- Inlägg: 4227
- Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
- Ort: Stockholm
Re: Övrig sport
Om de styrande i Argentina helt plötsligt skulle få för sig att avlägsna den gula solen i flaggan - vad skulle folket säga då?

-
SteveY
- Inlägg: 1212
- Blev medlem: tis 19 sep 2023, 09:34
Re: Övrig sport
Sniper skrev: Igår, 20:45Om de styrande i Argentina helt plötsligt skulle få för sig att avlägsna den gula solen i flaggan - vad skulle folket säga då?
Bra poäng
-
Mats_ume
- Kapten
- Inlägg: 2177
- Blev medlem: sön 17 sep 2023, 21:19
Re: Övrig sport
Sniper skrev: Igår, 20:45Om de styrande i Argentina helt plötsligt skulle få för sig att avlägsna den gula solen i flaggan - vad skulle folket säga då?
![]()
Bor betydligt hellre i Argentina än i Honduras.
-
Sniper
- Intendent
- Inlägg: 4227
- Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
- Ort: Stockholm
Re: Övrig sport
England-Ghana har en attraktiv lyster i tablån
men ramsvaga och attitydlösa Sverige har tagit ifrån en all lust.
Colombia-Doktor Kongo ett klockslag när bara fågelskådare går upp
hoppar jag också - även om jag starkt gillar matchens exotiska prägel.
-
Wittgenstein
- Veckans raket
- Inlägg: 1953
- Blev medlem: tis 19 sep 2023, 13:33
Re: Övrig sport
Sniper skrev: Idag, 10:08England-Ghana har en attraktiv lyster i tablån
men ramsvaga och attitydlösa Sverige har tagit ifrån en all lust.Colombia-Doktor Kongo ett klockslag när bara fågelskådare går upp
hoppar jag också - även om jag starkt gillar matchens exotiska prägel.
Det, och Norges framgång. Måste erkänna att den retar mig något ofantligt. Jag har makalöst svårt för Haaland.
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
-
Gösen
- Inlägg: 4619
- Blev medlem: mån 18 sep 2023, 22:43
Re: Övrig sport
Wittgenstein skrev: Idag, 10:35Sniper skrev: Idag, 10:08England-Ghana har en attraktiv lyster i tablån
men ramsvaga och attitydlösa Sverige har tagit ifrån en all lust.Colombia-Doktor Kongo ett klockslag när bara fågelskådare går upp
hoppar jag också - även om jag starkt gillar matchens exotiska prägel.Det, och Norges framgång. Måste erkänna att den retar mig något ofantligt. Jag har makalöst svårt för Haaland.
Om vi på något sätt tar oss vidare som trea så finns det tydligen (inför förra omgången) 456 möjliga 16-dels kombinationer.
De som var allra mest troligt för Sveriges del var Brasilien, Frankrike eller Norge.
Jag hafsade bara igenom artikeln men är det kanske så att vi troligt möter segraren i Norges grupp om vi slutar trea. Det beror antagligen på vilka treor som tar sig vidare.
Slå ut Norge i 16-delen hade man kunnat leva länge på. Ett Norge som kommer ut med underskattning efter paradsegern i genrepet.
I'm the man with a fork in a world of soup
-
SteveY
- Inlägg: 1212
- Blev medlem: tis 19 sep 2023, 09:34
Re: Övrig sport
Wittgenstein skrev: Idag, 10:35Sniper skrev: Idag, 10:08England-Ghana har en attraktiv lyster i tablån
men ramsvaga och attitydlösa Sverige har tagit ifrån en all lust.Colombia-Doktor Kongo ett klockslag när bara fågelskådare går upp
hoppar jag också - även om jag starkt gillar matchens exotiska prägel.Det, och Norges framgång. Måste erkänna att den retar mig något ofantligt. Jag har makalöst svårt för Haaland.
Hela min själ känner avsky. Fruktansvärd personlighet.
-
Sniper
- Intendent
- Inlägg: 4227
- Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
- Ort: Stockholm
Re: Övrig sport
Går vi mot 5-1 igen?
(ja, jag har sett större delen av Portugal-Uzbekistan).
-
Wittgenstein
- Veckans raket
- Inlägg: 1953
- Blev medlem: tis 19 sep 2023, 13:33
Re: Övrig sport
Sniper skrev: Idag, 20:28Går vi mot 5-1 igen?
(ja, jag har sett större delen av Portugal-Uzbekistan).
Svårt att se Uzbekistan sätta en strut. Skulle nog kunna kapa detta VM med en eller ett par grupper.
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
-
Wittgenstein
- Veckans raket
- Inlägg: 1953
- Blev medlem: tis 19 sep 2023, 13:33
Re: Övrig sport
Bojan lämnar mig kall. Therese däremot, henne gillar jag.
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.