Tror mer på Ullvis tes att det blir två centrar till och en ytterforward innan säsongsstart. Tror att Zackrisson får en allt-i-allo roll. Han kan säkert spela back också om så krävs. Beror nog på vad Ollas hittar för spelare.
Det skulle inte förvåna mig om det senare under säsongen dyker upp ytterligare en center/forward och en back även utan skador.
Tror mer på Ullvis tes att det blir två centrar till och en ytterforward innan säsongsstart. Tror att Zackrisson får en allt-i-allo roll. Han kan säkert spela back också om så krävs. Beror nog på vad Ollas hittar för spelare.
Det skulle inte förvåna mig om det senare under säsongen dyker upp ytterligare en center/forward och en back även utan skador.
Hotstar
22 juni 2026, 18:09
Ta det lugnt, Ollas är långt ifrån klar. Om jag förstod det rätt ska det in 3 till framåt förutom Zacke och en back. Han siktar högt här och när han är klar kommer de flesta av oss känna tillförsikt inför säsongen som kommer. Stakkestad ska inte spela center. Zacke är billig denna gång.
Hotstar
22 juni 2026, 18:09
Ta det lugnt, Ollas är långt ifrån klar. Om jag förstod det rätt ska det in 3 till framåt förutom Zacke och en back. Han siktar högt här och när han är klar kommer de flesta av oss känna tillförsikt inför säsongen som kommer. Stakkestad ska inte spela center. Zacke är billig denna gång.
*Inte att förväxla med Hotlips.
Hotlips ”avslöjar” något jag själv varit extremt nyfiken på. Zackes lön. Det tog ju lite tid. Pengadragkamp?