Silly season 26/27

Valium
Inlägg: 6
Blev medlem: fre 27 sep 2024, 09:42

Re: Silly season 26/27

Inlägg av Valium »

Tror mer på Ullvis tes att det blir två centrar till och en ytterforward innan säsongsstart. Tror att Zackrisson får en allt-i-allo roll. Han kan säkert spela back också om så krävs. Beror nog på vad Ollas hittar för spelare.

Det skulle inte förvåna mig om det senare under säsongen dyker upp ytterligare en center/forward och en back även utan skador.

yohnxd
Inlägg: 290
Blev medlem: tor 09 apr 2026, 09:47

Re: Silly season 26/27

Inlägg av yohnxd »

Valium skrev: mån 22 jun 2026, 11:46

Tror mer på Ullvis tes att det blir två centrar till och en ytterforward innan säsongsstart. Tror att Zackrisson får en allt-i-allo roll. Han kan säkert spela back också om så krävs. Beror nog på vad Ollas hittar för spelare.

Det skulle inte förvåna mig om det senare under säsongen dyker upp ytterligare en center/forward och en back även utan skador.

Nja, passar nog inte som back.

VonGustaf
Inlägg: 228
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 11:55

Re: Silly season 26/27

Inlägg av VonGustaf »

Då PZ är klar så kan man nog andas ut angående Martin K…

Det är när klubban finns i isen som det blir mål!!!


"It's amazing what you can accomplish when you don't care who gets the credit!" --- Harry Truman---
yohnxd
Inlägg: 290
Blev medlem: tor 09 apr 2026, 09:47

Re: Silly season 26/27

Inlägg av yohnxd »

VonGustaf skrev: mån 22 jun 2026, 14:01

Då PZ är klar så kan man nog andas ut angående Martin K…

Ja, jag räknade bokstavligt in honom när Hedberg sa ” De är en spelare vi diskuterar ”

Anders1979
Inlägg: 6
Blev medlem: ons 27 maj 2026, 23:04

Re: Silly season 26/27

Inlägg av Anders1979 »

yohnxd skrev: mån 22 jun 2026, 14:31
VonGustaf skrev: mån 22 jun 2026, 14:01

Då PZ är klar så kan man nog andas ut angående Martin K…

Ja, jag räknade bokstavligt in honom när Hedberg sa ” De är en spelare vi diskuterar ”

Vart har Hedberg sagt det?

Användarens profilbild
Sniper
Intendent
Inlägg: 4224
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
Ort: Stockholm

Re: Silly season 26/27

Inlägg av Sniper »

Anders1979 skrev: mån 22 jun 2026, 17:25
yohnxd skrev: mån 22 jun 2026, 14:31
VonGustaf skrev: mån 22 jun 2026, 14:01

Då PZ är klar så kan man nog andas ut angående Martin K…

Ja, jag räknade bokstavligt in honom när Hedberg sa ” De är en spelare vi diskuterar ”

Vart har Hedberg sagt det?

https://hockeynews.se/nyheter/avslojar- ... aka-ikonen

Användarens profilbild
Sniper
Intendent
Inlägg: 4224
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
Ort: Stockholm

Re: Silly season 26/27

Inlägg av Sniper »

Hotstar* brukar ha koll.

Hotstar
22 juni 2026, 18:09
Ta det lugnt, Ollas är långt ifrån klar. Om jag förstod det rätt ska det in 3 till framåt förutom Zacke och en back. Han siktar högt här och när han är klar kommer de flesta av oss känna tillförsikt inför säsongen som kommer. Stakkestad ska inte spela center. Zacke är billig denna gång.

*Inte att förväxla med Hotlips.

Ullvi, typ
Inlägg: 323
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 10:29
Ort: Stockholm

Re: Silly season 26/27

Inlägg av Ullvi, typ »

Sniper skrev: mån 22 jun 2026, 18:17

Hotstar* brukar ha koll.

Hotstar
22 juni 2026, 18:09
Ta det lugnt, Ollas är långt ifrån klar. Om jag förstod det rätt ska det in 3 till framåt förutom Zacke och en back. Han siktar högt här och när han är klar kommer de flesta av oss känna tillförsikt inför säsongen som kommer. Stakkestad ska inte spela center. Zacke är billig denna gång.

*Inte att förväxla med Hotlips.

Hotlips ”avslöjar” något jag själv varit extremt nyfiken på. Zackes lön. Det tog ju lite tid. Pengadragkamp?

lil'masen
Inlägg: 218
Blev medlem: ons 13 aug 2025, 09:02

Re: Silly season 26/27

Inlägg av lil'masen »

Framåt Masar!

Användarens profilbild
SteveY
Inlägg: 1212
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 09:34

Re: Silly season 26/27

Inlägg av SteveY »

lil'masen skrev: mån 22 jun 2026, 21:30

https://www.expressen.se/sport/hockey/h ... for-modo-/

Blir MoDo för Karlberg

Lycka till Mackan! (Men inte mot oss)

Ullvi, typ
Inlägg: 323
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 10:29
Ort: Stockholm

Re: Silly season 26/27

Inlägg av Ullvi, typ »

geten skrev: sön 21 jun 2026, 21:49
Ullvi, typ skrev: sön 21 jun 2026, 21:14

Någon som kan klistra in denna betalväggade sida om Zacke?

https://hockeynews.se/nyheter/hanson-br ... 1782029874

3 månader gratis utan bindningstid just nu, så bara att registrera dig 😉

Okej då förfan! Kan nån klistra in Siljan News-artikeln om Zacke då? Kom ijenn!

Användarens profilbild
Mats_ume
Kapten
Inlägg: 2177
Blev medlem: sön 17 sep 2023, 21:19

Re: Silly season 26/27

Inlägg av Mats_ume »

Ullvi, typ skrev: mån 22 jun 2026, 22:04
geten skrev: sön 21 jun 2026, 21:49
Ullvi, typ skrev: sön 21 jun 2026, 21:14

Någon som kan klistra in denna betalväggade sida om Zacke?

https://hockeynews.se/nyheter/hanson-br ... 1782029874

3 månader gratis utan bindningstid just nu, så bara att registrera dig 😉

Okej då förfan! Kan nån klistra in Siljan News-artikeln om Zacke då? Kom ijenn!

Bild
Ta på dig glasögonen.

Lampa
Inlägg: 1540
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 11:24

Re: Silly season 26/27

Inlägg av Lampa »

Skönt att det verkar som att Zacke bara är utöver 3 spetsspelare, och inte är en av de som ska bära offensivt.

Vill bara få färdigt laget nu och slippa se SSK hybrisen som breder ut sig över X.

Användarens profilbild
Sniper
Intendent
Inlägg: 4224
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
Ort: Stockholm

Re: Silly season 26/27

Inlägg av Sniper »

PZ:s svar ("Det är ingenting som är klart. Vi har pratat med varandra och får se vad som händer" samt "Det finns en dialog, det gör det, men det är mitt i sommaren och jag är 39 år gammal. Som sagt, vi får se vad som händer") får mig att tro att presentation dröjer till ett av de två kommande månadsskiftena (detta av rutiga skäl och randiga orsaker).

Ge oss nästa namn! Direkt på hemsidan eller Madhawk.

Användarens profilbild
Wiborg
Inlägg: 1666
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 10:12
Ort: Lindesberg

Re: Silly season 26/27

Inlägg av Wiborg »

Sniper skrev: Igår, 09:09

PZ:s svar ("Det är ingenting som är klart. Vi har pratat med varandra och får se vad som händer" samt "Det finns en dialog, det gör det, men det är mitt i sommaren och jag är 39 år gammal. Som sagt, vi får se vad som händer") får mig att tro att presentation dröjer till ett av de två kommande månadsskiftena (detta av rutiga skäl och randiga orsaker).

Ge oss nästa namn! Direkt på hemsidan eller Madhawk.

Kan mycket väl handla om att slippa betala lön under sommaren också...

Pain is temporary, glory is forever