Edit: Det fick bli via imgur. Kanske lite plottrigt och detta är 3e stället då, med grått som bakgrundsfärg.
Cred: ChatGPT
Tack! En tröja som andas SteelSky! Grått är ett intressant val. Skulle kunna kännas väldigt cleant, men reklamen måste bort. Kurbits är coolt och känns definitivt som ett snyggt inslag!
Haha, ja
Kurbits var den delen jag gillade mest med stället.
Grått kanske ser ut som träningsställ jag tror mig sett (eller kanske drömt om) något år, så just den delen kändes lite sisådär. Men som sagt, försökte tänka outside the box för ett 3e ställ.
"When you’re going through hell, keep going"
W. Churchill
Leksands IF
Carterspuck
22 juni 2026, 20:59
De gula i matchtröjorna kommer att slopas till nästa säsong, blir tillbaka till vitt å blått ställ
Det är ju Masugnen, så då är källa för mycket begärt.
Jag hittar då ingenting därute. Så antingen är det sociala medier eller något han hört lokalt (användaren säger sig vara från Rättvik).
Sorgligt. Nu ser jag, om möjligt, än midre fram emot den säsong som stundar. Tänkt att folk glorifierar tiden i Allsvenskan så mycket att de närmast längtar efter att vara Karlskoga igen.
Nog måste det vara någon stort (gul) revolution på gång? Ilskan måste väl bubbla ute i supporterleden? Förneka nu detta illavarslande rykte, Leksands IF!
Nog måste det vara någon stort (gul) revolution på gång? Ilskan måste väl bubbla ute i supporterleden? Förneka nu detta illavarslande rykte, Leksands IF!
Leksands IF
Carterspuck
22 juni 2026, 20:59
De gula i matchtröjorna kommer att slopas till nästa säsong, blir tillbaka till vitt å blått ställ
Det är ju Masugnen, så då är källa för mycket begärt.
Jag hittar då ingenting därute. Så antingen är det sociala medier eller något han hört lokalt (användaren säger sig vara från Rättvik).
Sorgligt. Nu ser jag, om möjligt, än midre fram emot den säsong som stundar. Tänkt att folk glorifierar tiden i Allsvenskan så mycket att de närmast längtar efter att vara Karlskoga igen.
Imponerande, är det så att man vill känna sig ung på nytt? För många som upplevde ökenvandringen i ångest Allsvenskan var iaf yngre än idag, baksmällan in efter några omgångar blir nog ändå lite kännbar, när smekmånaden lagt sig...
Det är ju Masugnen, så då är källa för mycket begärt.
Jag hittar då ingenting därute. Så antingen är det sociala medier eller något han hört lokalt (användaren säger sig vara från Rättvik).
Sorgligt. Nu ser jag, om möjligt, än midre fram emot den säsong som stundar. Tänkt att folk glorifierar tiden i Allsvenskan så mycket att de närmast längtar efter att vara Karlskoga igen.
Imponerande, är det så att man vill känna sig ung på nytt? För många som upplevde ökenvandringen i ångest Allsvenskan var iaf yngre än idag, baksmällan in efter några omgångar blir nog ändå lite kännbar, när smekmånaden lagt sig...
Så är det nog i mångt och mycket. De inflytelserika supporterprofiler som förespråkar en återgång till det blott blåvita stod på sin topp under åren i Allsvenskan. Och i ärlighetens namn, det är väl lite likadant för en annan. Men man kommer inte ifrån att 3 av 4 guld är bärgade i gult. Och jag är helt övertygad om att rent estetiskt så föredrar en majoritet de blåvitgula tröjorna framför de tråkigt blåvita som alltid känns deprimerande när de, som brukligt i Sverige, ska blandas med reklam.