Silly season 26/27

yohnxd
Inlägg: 298
Blev medlem: tor 09 apr 2026, 09:47

Re: Silly season 26/27

Inlägg av yohnxd »

Sniper skrev: tis 23 jun 2026, 09:09

PZ:s svar ("Det är ingenting som är klart. Vi har pratat med varandra och får se vad som händer" samt "Det finns en dialog, det gör det, men det är mitt i sommaren och jag är 39 år gammal. Som sagt, vi får se vad som händer") får mig att tro att presentation dröjer till ett av de två kommande månadsskiftena (detta av rutiga skäl och randiga orsaker).

Ge oss nästa namn! Direkt på hemsidan eller Madhawk.

Leksand tar alltid 100 år på sig innan dom går ut med det.

Sisu
Inlägg: 158
Blev medlem: ons 25 mar 2026, 07:53

Re: Silly season 26/27

Inlägg av Sisu »

yohnxd skrev: tis 23 jun 2026, 10:57
Sniper skrev: tis 23 jun 2026, 09:09

PZ:s svar ("Det är ingenting som är klart. Vi har pratat med varandra och får se vad som händer" samt "Det finns en dialog, det gör det, men det är mitt i sommaren och jag är 39 år gammal. Som sagt, vi får se vad som händer") får mig att tro att presentation dröjer till ett av de två kommande månadsskiftena (detta av rutiga skäl och randiga orsaker).

Ge oss nästa namn! Direkt på hemsidan eller Madhawk.

Leksand tar alltid 100 år på sig innan dom går ut med det.

Sparar nog den till Färjan, har hänt förr att nyheter kommer där. Räknar med 1-2 spelar nyheter på färjan.

lil'masen
Inlägg: 220
Blev medlem: ons 13 aug 2025, 09:02

Re: Silly season 26/27

Inlägg av lil'masen »

https://www.leksandsif.se/article/soeath2-30ead/view

Bara Caito kvar att bestämma sig eller?

Framåt Masar!

yohnxd
Inlägg: 298
Blev medlem: tor 09 apr 2026, 09:47

Re: Silly season 26/27

Inlägg av yohnxd »

lil'masen skrev: tis 23 jun 2026, 12:52

https://www.leksandsif.se/article/soeath2-30ead/view

Bara Caito kvar att bestämma sig eller?

Knuts

Nu får vi ju dock vänta ett bra tag innan Z presenteras, dom är ju aldrig så snälla att dom släpper en ” dålig ” nyhet och en bra nyhet samma dag.

Senast redigerad av yohnxd den tis 23 jun 2026, 13:11, redigerad totalt 1 gång.
yohnxd
Inlägg: 298
Blev medlem: tor 09 apr 2026, 09:47

Re: Silly season 26/27

Inlägg av yohnxd »

Sisu skrev: tis 23 jun 2026, 12:40
yohnxd skrev: tis 23 jun 2026, 10:57
Sniper skrev: tis 23 jun 2026, 09:09

PZ:s svar ("Det är ingenting som är klart. Vi har pratat med varandra och får se vad som händer" samt "Det finns en dialog, det gör det, men det är mitt i sommaren och jag är 39 år gammal. Som sagt, vi får se vad som händer") får mig att tro att presentation dröjer till ett av de två kommande månadsskiftena (detta av rutiga skäl och randiga orsaker).

Ge oss nästa namn! Direkt på hemsidan eller Madhawk.

Leksand tar alltid 100 år på sig innan dom går ut med det.

Sparar nog den till Färjan, har hänt förr att nyheter kommer där. Räknar med 1-2 spelar nyheter på färjan.

Ja säkert… så onödigt

Användarens profilbild
Sniper
Intendent
Inlägg: 4239
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
Ort: Stockholm

Re: Silly season 26/27

Inlägg av Sniper »

Kryssningen är 3 september, första träningsmatchen 7 augusti.
Jag vet ju till vilket datum JAG tror truppen är spikad.
Och det är inte 3 september.
Det blir ett värvningsintensivt juli.
Såvida de inte tjuvstartar redan sista veckan i juni.

Sisu
Inlägg: 158
Blev medlem: ons 25 mar 2026, 07:53

Re: Silly season 26/27

Inlägg av Sisu »

Sniper skrev: tis 23 jun 2026, 13:25

Kryssningen är 3 september, första träningsmatchen 7 augusti.
Jag vet ju till vilket datum JAG tror truppen är spikad.
Och det är inte 3 september.
Det blir ett värvningsintensivt juli.
Såvida de inte tjuvstartar redan sista veckan i juni.

Oj vad sent Färjan var 😅 helt missat det. Då lär det bli en del när som, förr var det livesändningar från olika platser. Idag är det väl en nyhet på hemsidan…

Användarens profilbild
Sniper
Intendent
Inlägg: 4239
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
Ort: Stockholm

Re: Silly season 26/27

Inlägg av Sniper »

Sisu skrev: tis 23 jun 2026, 14:04
Sniper skrev: tis 23 jun 2026, 13:25

Kryssningen är 3 september, första träningsmatchen 7 augusti.
Jag vet ju till vilket datum JAG tror truppen är spikad.
Och det är inte 3 september.
Det blir ett värvningsintensivt juli.
Såvida de inte tjuvstartar redan sista veckan i juni.

Oj vad sent Färjan var 😅 helt missat det. Då lär det bli en del när som, förr var det livesändningar från olika platser. Idag är det väl en nyhet på hemsidan…

Sen kan ju Färjan tolkas som Leksandsfärjan.

Sparar nog den till Färjan, har hänt förr att nyheter kommer där. Räknar med 1-2 spelar nyheter på färjan.

Högfors kanske inte är färdig för sommaren utan har fler instagramspaningar framöver.

yohnxd
Inlägg: 298
Blev medlem: tor 09 apr 2026, 09:47

Re: Silly season 26/27

Inlägg av yohnxd »

Idag är det exakt 3 månader sedan vi åkte ur, och det är fortfarande 2 spelare som inte är avtackade…

Dags att fixa de och presentera Zacke kanske?

Anders1979
Inlägg: 7
Blev medlem: ons 27 maj 2026, 23:04

Re: Silly season 26/27

Inlägg av Anders1979 »

yohnxd skrev: Igår, 07:31

Idag är det exakt 3 månader sedan vi åkte ur, och det är fortfarande 2 spelare som inte är avtackade…

Dags att fixa de och presentera Zacke kanske?

Blir Knuts kvar tror ni?

yohnxd
Inlägg: 298
Blev medlem: tor 09 apr 2026, 09:47

Re: Silly season 26/27

Inlägg av yohnxd »

Anders1979 skrev: Igår, 08:36
yohnxd skrev: Igår, 07:31

Idag är det exakt 3 månader sedan vi åkte ur, och det är fortfarande 2 spelare som inte är avtackade…

Dags att fixa de och presentera Zacke kanske?

Blir Knuts kvar tror ni?

Nej de tror jag inte

yohnxd
Inlägg: 298
Blev medlem: tor 09 apr 2026, 09:47

Re: Silly season 26/27

Inlägg av yohnxd »

Nu är dessa lag iprincip klara:

Östersund
Nybro Vikings
SSK
Oskarshamn
Västerås
BIK

Så vi får vara i bidwar med Modo, AIK, Kalmar.

Användarens profilbild
Sniper
Intendent
Inlägg: 4239
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
Ort: Stockholm

Re: Silly season 26/27

Inlägg av Sniper »

Ska Björklöven ha 17 anfallare (och eventuellt ytterligare någon/några spetsspelare)?
Ska de inte släppa någon? Ni vet vem https://www.bjorkloven.com/team/4519-45 ... _ifb/squad

yohnxd
Inlägg: 298
Blev medlem: tor 09 apr 2026, 09:47

Re: Silly season 26/27

Inlägg av yohnxd »

Sniper skrev: Igår, 10:20

Ska Björklöven ha 17 anfallare (och eventuellt ytterligare någon/några spetsspelare)?
Ska de inte släppa någon? Ni vet vem https://www.bjorkloven.com/team/4519-45 ... _ifb/squad

Osmanis blir utlånad till en HA klubb skulle jag tro, Almtuna eller Vimmerby kanske?

Användarens profilbild
SteveY
Inlägg: 1219
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 09:34

Re: Silly season 26/27

Inlägg av SteveY »

Sniper skrev: Igår, 10:20

Ska Björklöven ha 17 anfallare (och eventuellt ytterligare någon/några spetsspelare)?
Ska de inte släppa någon? Ni vet vem https://www.bjorkloven.com/team/4519-45 ... _ifb/squad

Ska bli väldigt intressant att se om FF1 funkar i shl denna gång, eller om Björklöven ger honom förutsättningarna han behöver.
:?: