Först tog de bort de sexton röda strålarna...
![]()
...och vid förlust mot Sverige ryker den röda cirkeln så Japans flagga blir vitt som ett lakan.
![]()
Det är så det går till ibland - i båda länder och idrottsklubbar - färger tas bara bort.
Först tog de bort de sexton röda strålarna...
![]()
...och vid förlust mot Sverige ryker den röda cirkeln så Japans flagga blir vitt som ett lakan.
![]()
Det är så det går till ibland - i båda länder och idrottsklubbar - färger tas bara bort.
Sniper skrev: Idag, 10:15Wittgenstein skrev: Idag, 09:44Sniper skrev: Idag, 08:32Vi börjar som vi slutade:
Vad börjar vi morgondagen med - konstatera att Sverige gjort bra eller dåligt ifrån sig (nej, jag ska inte vara uppe, jag ska sova).Klart du ska! Det är ju inatt som denna tråd vaknar upp ur sin dvala!
Jag har barn att ta hand om klockan sju på morgonen. Då måste man vara i skick för det och kan inte vara uppe och nattsudda till tre! Så nej, här ska sovas.
Jag tänkte börja jobba klockan 6, men det blir nattsudd i alla fall. 9-åringen vill bli väckt och se matchen också, får väl se vad 6-åringen säger. De var med och såg båda de första matchern också, men det var ganska trött och grinigt, men det var det värt ![]()
That's the spirit of Övrig sport, Wiborg. Jag hade det på känn. När morsgrisarna sussar sött och drömmer om basegolf biter vi VM-supportrar ihop och offrar lite sömn.
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.

W&W 01:30
Ben Griffin är Åbergs spelpartner under torsdagen och fredagen.
De teeade ut för 23 minuter sedan och Åberg började direkt med boogie.
Nästa vecka tar han spelledigt för att därefter spela Scottish open. Genrepet inför The Open.
Räddade tillbaka med birdie på tvåan.
I'm the man with a fork in a world of soup
01:10 spelas match 81 - halva grundserien avverkad.
Fjärde och sista i New York (3-0 Cubs mån-ons).
I helgen väntar tre matcher i Milwaukee
och mån-ons är det dags för Padres hemma.
Fyra av sex matcher nattetid.
Samtidigt inleds 16-delsfinalerna på söndag 21:00.
Text tv? Var kan man ens läsa det utan en tidskapsel till 1997?
Jag smyger nog upp Wittgensteins senaste och sista uppdatering ang. Matchen 01:26 för att sedan öppna expressen.se och inse att vi förlorat med 1-3 medan laget vi stod emot som bästa treor förlorade med 1-2 och därmed tog "vår" hursomhelst allt annat än välförtjänta plats på bättre målskillnad.
Hey!! Nu fattar jag äntligen det negativa tänk de flesta inte fullt engagerade Leksandsfansen har.
I'm the man with a fork in a world of soup