Forum för löst folk som gillar Leksands IF
Gå direkt till innehåll
Inlägg av lil'masen » Igår, 22:52
SteveY skrev: Igår, 21:57 lil'masen skrev: Igår, 21:33 SteveY skrev: Igår, 20:45 https://hockeynews.se/nyheter/leksands- ... te-mot-shl Det är två topp centrar dock.. det stod i intervjun. Ollas är nog inne på samma spår som oss. LW - C - Kelleher Lang - C - Stakkestad LW - Eljas - Lagerberg Larsen - Lissel - Crookes Extra1: Altörn Extra2: Adam Andersson
lil'masen skrev: Igår, 21:33 SteveY skrev: Igår, 20:45 https://hockeynews.se/nyheter/leksands- ... te-mot-shl Det är två topp centrar dock.. det stod i intervjun.
SteveY skrev: Igår, 20:45 https://hockeynews.se/nyheter/leksands- ... te-mot-shl
https://hockeynews.se/nyheter/leksands- ... te-mot-shl
Det är två topp centrar dock.. det stod i intervjun.
Ollas är nog inne på samma spår som oss.
LW - C - Kelleher Lang - C - Stakkestad LW - Eljas - Lagerberg Larsen - Lissel - Crookes Extra1: Altörn Extra2: Adam Andersson
Hmm.. Zacke som andra center eller vad tror vi?
Framåt Masar!
Inlägg av Sisu » Igår, 22:55
Är det som behövs för bli ett topplag denna kommande säsong. Ändå intressant att vi vill ha 2 till yttrar den såg jag inte komma. Men härligt iaf, Få detta rätt så måste man ge Ollas höga betyg.
Återgå till "Leksands IF - övrigt"