Silly season 26/27

yohnxd
Inlägg: 314
Blev medlem: tor 09 apr 2026, 09:47

Re: Silly season 26/27

Inlägg av yohnxd »

SteveY skrev: Igår, 20:27
yohnxd skrev: Igår, 20:05
SteveY skrev: Igår, 17:38

Fast han kommer ju få chansen, Ollas räknar in honom på 13 forwards. Men jag håller med, ingen utveckling = klubbyte

Ja, det är klart att han får en chans, men han kommer inte bli ordinarie. Vi vet ju redan nu att våra spelare kommer bli skadade, så då är det väl bra att han finns.

Skulle inte bli förvånad om Adam Andersson tar en ordinarie plats. Sen har vi också den finsknorske forwarden, och säkert någon mer i j20 som kommer ges chansen.

Nästa år tar han 100% en ordinarie plats.

Sisu
Inlägg: 161
Blev medlem: ons 25 mar 2026, 07:53

Re: Silly season 26/27

Inlägg av Sisu »

Adam Andersson blev också draftad, får ge ett jäkla beröm till juniorsidan som fyller vårt A lag och producerar bra spelare som kan ge oss 8 miljoner på kontot om de skriver på, helt magiskt.

yohnxd
Inlägg: 314
Blev medlem: tor 09 apr 2026, 09:47

Re: Silly season 26/27

Inlägg av yohnxd »

Nästa år blir nog Viggo Tamm draftad

Användarens profilbild
SteveY
Inlägg: 1246
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 09:34

Re: Silly season 26/27

Inlägg av SteveY »

Sisu skrev: Igår, 23:17

Adam Andersson blev också draftad, får ge ett jäkla beröm till juniorsidan som fyller vårt A lag och producerar bra spelare som kan ge oss 8 miljoner på kontot om de skriver på, helt magiskt.

Perfekt, in med Adam på 12 forwards så siktar vi på totalt 7 miljoner in på kontot nästa år ;)

yohnxd
Inlägg: 314
Blev medlem: tor 09 apr 2026, 09:47

Re: Silly season 26/27

Inlägg av yohnxd »

Melvin Novotny blev draftad i 7e rundan förra året av Buffalo.

Denna säsongen i USHL så gjorde han 57p på 48 matcher, kom även till final.

26/27 ska han spela i NCAA, om han gör en bra säsong där så kommer det säkert in ännu mer pengar till oss, de gillar man!

8mars73
Inlägg: 70
Blev medlem: fre 22 sep 2023, 15:50

Re: Silly season 26/27

Inlägg av 8mars73 »

Sisu skrev: Igår, 23:17

Adam Andersson blev också draftad, får ge ett jäkla beröm till juniorsidan som fyller vårt A lag och producerar bra spelare som kan ge oss 8 miljoner på kontot om de skriver på, helt magiskt.

Om inte nån av dom, eller flera/alla, redan är sålda på rot till sponsorer när det var som mörkast för en miljon styck

Användarens profilbild
Sniper
Intendent
Inlägg: 4250
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
Ort: Stockholm

Re: Silly season 26/27

Inlägg av Sniper »

Leksandsfärjan presenterar Julikalendern:
- Vi har en handfull luckor i lagbygget.
- Varje nyförvärv till herrlaget är att betrakta som lucköppning.
- Endast presentation på hemsidan gäller.
- Om spelare blir klar exempelvis 2 juli kommer det att stå Lucka 2 i denna tråd tillsammans med skylt från hemsidan.

Användarens profilbild
SteveY
Inlägg: 1246
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 09:34

Re: Silly season 26/27

Inlägg av SteveY »

Sniper skrev: Idag, 14:59

Leksandsfärjan presenterar Julikalendern:
- Vi har en handfull luckor i lagbygget.
- Varje nyförvärv till herrlaget är att betrakta som lucköppning.
- Endast presentation på hemsidan gäller.
- Om spelare blir klar exempelvis 2 juli kommer det att stå Lucka 2 i denna tråd tillsammans med skylt från hemsidan.

Love it