Fast han kommer ju få chansen, Ollas räknar in honom på 13 forwards. Men jag håller med, ingen utveckling = klubbyte
Ja, det är klart att han får en chans, men han kommer inte bli ordinarie. Vi vet ju redan nu att våra spelare kommer bli skadade, så då är det väl bra att han finns.
Skulle inte bli förvånad om Adam Andersson tar en ordinarie plats. Sen har vi också den finsknorske forwarden, och säkert någon mer i j20 som kommer ges chansen.
Adam Andersson blev också draftad, får ge ett jäkla beröm till juniorsidan som fyller vårt A lag och producerar bra spelare som kan ge oss 8 miljoner på kontot om de skriver på, helt magiskt.
Adam Andersson blev också draftad, får ge ett jäkla beröm till juniorsidan som fyller vårt A lag och producerar bra spelare som kan ge oss 8 miljoner på kontot om de skriver på, helt magiskt.
Perfekt, in med Adam på 12 forwards så siktar vi på totalt 7 miljoner in på kontot nästa år
Adam Andersson blev också draftad, får ge ett jäkla beröm till juniorsidan som fyller vårt A lag och producerar bra spelare som kan ge oss 8 miljoner på kontot om de skriver på, helt magiskt.
Om inte nån av dom, eller flera/alla, redan är sålda på rot till sponsorer när det var som mörkast för en miljon styck
Leksandsfärjan presenterar Julikalendern:
- Vi har en handfull luckor i lagbygget.
- Varje nyförvärv till herrlaget är att betrakta som lucköppning.
- Endast presentation på hemsidan gäller.
- Om spelare blir klar exempelvis 2 juli kommer det att stå Lucka 2 i denna tråd tillsammans med skylt från hemsidan.
Leksandsfärjan presenterar Julikalendern:
- Vi har en handfull luckor i lagbygget.
- Varje nyförvärv till herrlaget är att betrakta som lucköppning.
- Endast presentation på hemsidan gäller.
- Om spelare blir klar exempelvis 2 juli kommer det att stå Lucka 2 i denna tråd tillsammans med skylt från hemsidan.