Det var alltså mot Djurgården (närmare bestämt 11 oktober) han knäppte iväg ett skott från långt avstånd, rakt framifrån, som klingade till högt upp i ramen. Jag har gjort allt i min makt för att hitta skottet - sett vanliga highlights samt ett ÅTTA minuter långt, men gått bet. Om någon hittar det på sociala medier eller annorstädes kan ni posta i tråden Önskevideon.
Det var alltså mot Djurgården (närmare bestämt 11 oktober) han knäppte iväg ett skott från långt avstånd, rakt framifrån, som klingade till högt upp i ramen. Jag har gjort allt i min makt för att hitta skottet - sett vanliga highlights samt ett ÅTTA minuter långt, men gått bet. Om någon hittar det på sociala medier eller annorstädes kan ni posta i tråden Önskevideon.
Kom ihåg skottet då jag stod direkt bakom. En rapp handledare i kryssribban/högt upp på stolpen på plocksidan. Mitten av tredje perioden gissningsvis.
En korsbandsskada kom i vägen och spolierade stora delar av fjolårssäsongen. För västerdalingens del handlar nu allt om att först och främst ta sig tillbaka ut på isen, och sedan försöka slå sig in i Leksands A-lag i höst.
– Rehaben går bra, jag följer planen och allt går som det ska. I september har det gått nio månader, och det är det tidigaste jag kan vara tillbaka. Men man kan ju aldrig veta exakt, utan det är mer ett mål.