Det var alltså mot Djurgården (närmare bestämt 11 oktober) han knäppte iväg ett skott från långt avstånd, rakt framifrån, som klingade till högt upp i ramen. Jag har gjort allt i min makt för att hitta skottet - sett vanliga highlights samt ett ÅTTA minuter långt, men gått bet. Om någon hittar det på sociala medier eller annorstädes kan ni posta i tråden Önskevideon.
Det var alltså mot Djurgården (närmare bestämt 11 oktober) han knäppte iväg ett skott från långt avstånd, rakt framifrån, som klingade till högt upp i ramen. Jag har gjort allt i min makt för att hitta skottet - sett vanliga highlights samt ett ÅTTA minuter långt, men gått bet. Om någon hittar det på sociala medier eller annorstädes kan ni posta i tråden Önskevideon.
Kom ihåg skottet då jag stod direkt bakom. En rapp handledare i kryssribban/högt upp på stolpen på plocksidan. Mitten av tredje perioden gissningsvis.
En korsbandsskada kom i vägen och spolierade stora delar av fjolårssäsongen. För västerdalingens del handlar nu allt om att först och främst ta sig tillbaka ut på isen, och sedan försöka slå sig in i Leksands A-lag i höst.
– Rehaben går bra, jag följer planen och allt går som det ska. I september har det gått nio månader, och det är det tidigaste jag kan vara tillbaka. Men man kan ju aldrig veta exakt, utan det är mer ett mål.
Teemu Lepaus är fortfarande ledig. 51p senaste säsongen varav 36 assist. Inget överdrivet slutspelsfacit dock. 6p på 10 matcher senast han var i norska ligan, poänglös förra säsongen förvisso mot Björklöven dock.
Ser galet bra ut jämfört med förra året, nästan helt nytt! frågan är bara vart är pengarna spenderade? Är dessa nordamerikaner dyrare än vad jag tror? Om inte C1 och C2 är spelare som sticker ut ”Ala Klas bomb” så kan jag inte se hur detta lag är mer än 20 miljoner.
Ser galet bra ut jämfört med förra året, nästan helt nytt! frågan är bara vart är pengarna spenderade? Är dessa nordamerikaner dyrare än vad jag tror? Om inte C1 och C2 är spelare som sticker ut ”Ala Klas bomb” så kan jag inte se hur detta lag är mer än 20 miljoner.
Något säger mig vi har pengar för centrar.
Håller med. Vad kan Passolt kosta? Knappast lika mycket som Kelleher.
Något säger mig att Kelleher är en ren sponsorvärvning, han värvades så tidigt, den värvningen sticker ut. Typ; Ni får dom här pengarna men då vill vi ha Kelleher. Kanske därför man kunde gå ut med en så pass hög spelarbudget, Kellehers lön är externfinansierad
Fast är väl tänkt att vi ska ha en center till förutom Zacke o en ytterforward till längre ned i hierarkin nu förutom Passolt vad jag har förstått
Fast är väl tänkt att vi ska ha en center till förutom Zacke o en ytterforward till längre ned i hierarkin nu förutom Passolt vad jag har förstått
Det är precis så jag uppfattat det också, eventuellt en back också som SteveY har med i sin uppställning. Men Zacke + 2 centrar till tror jag inte.
Edit: Efter att ha läst intervjun med Ollas på Siljan News så är det alltså 2 centrar i större roll (topp 6 antar jag), 1 forward med fysik och karaktär samt en back av lite mer defensiv karaktär som ska in.