Jag tycker det är skit tråkigt. Hade varit kul med någon spelare till som varit ett gäng år i klubben. Men får hålla tummarna för att han inte hamnar i en HA klubb och att de som är så nöjda med nuvarande backbesättning får rätt att de håller.
Silly season 26/27
-
Fjodor
-
Gösen
Re: Silly season 26/27
Fjodor skrev: Idag, 19:27Jag tycker det är skit tråkigt. Hade varit kul med någon spelare till som varit ett gäng år i klubben. Men får hålla tummarna för att han inte hamnar i en HA klubb och att de som är så nöjda med nuvarande backbesättning får rätt att de håller.
Cato är naturligtvis hög HA nivå. Men så är även prislappen.
I'm the man with a fork in a world of soup
-
Klas
Re: Silly season 26/27
Gösen skrev: Idag, 19:33Fjodor skrev: Idag, 19:27Jag tycker det är skit tråkigt. Hade varit kul med någon spelare till som varit ett gäng år i klubben. Men får hålla tummarna för att han inte hamnar i en HA klubb och att de som är så nöjda med nuvarande backbesättning får rätt att de håller.
Cato är naturligtvis hög HA nivå. Men så är även prislappen.
Säkert dyr, och garanterat bra i HA. Och varit länge i föreningen. Men trots allt detta så kan man som förening behöva rensa ut rätt friskt, om omstarten skall vara värd namnet. Så att vi säger tack och adjö till Caito är väl inte mer än rätt och rimligt av en väldig massa skäl.
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.