Stjärnan skrev: Idag, 10:23Väl genomförd match. Men efter matchen skymtade jag pyroteknik på Superstars läktare nu!? Vad är detta??
Några junisar längs ner som tände på. Inget som var organiserat av Superstars eller någon klackledare.
Stjärnan skrev: Idag, 10:23Väl genomförd match. Men efter matchen skymtade jag pyroteknik på Superstars läktare nu!? Vad är detta??
Några junisar längs ner som tände på. Inget som var organiserat av Superstars eller någon klackledare.
Om det stämmer så är det skrämmande! ![]()

Dom blev inspirerade i fredags. Men bra att dom väntade till efter matchen åtminstone
Hoppas dom stängs av från all hockey i ett par säsonger.
The usual suspects?
Såg inte (och missade inledningen på matchen) men är detta Gubben Snusk?

Det här är i alla fall trollkärringarna:

https://www.siljannews.se/siljan/festen ... -och-mest/
* * *
Bonusmoring:
Om folk som inte stöttar den kulturen helt enkelt skulle skita i att gå på matcher och köpa tv abonnemang så skulle dom snart få elda på en uterink i nån obskyr håla.
Det är för feg och flat hantering av klubbarna, fler kameror, avstängningar och bussresor hem för dessa element.
Aggeman tycker att det är magert med inlägg i tråden - och jag håller med.
Avsnittsbeskrivning
Brandlarm, räkfrossa, båtresa, megafonjakt och fyra mål i Mora. Hockeyallsvenskan är igång och Cirkus Leksand har en hel del att avhandla.
Vi snackar bland annat om:Kellehers totala swagger
Cheddar bacon-effekten
Berger vs McCourt
Lagerberg – matchens MVP
Lunkan show
Liten, arg polis