Sniper skrev: tis 29 sep 2026, 17:51FF1 testas i tredjekedjan i kväll mot HV (och Emil Alba är extra player).
Intressant. Ska försöka hinna titta lite på matchen
Sniper skrev: tis 29 sep 2026, 17:51FF1 testas i tredjekedjan i kväll mot HV (och Emil Alba är extra player).
Intressant. Ska försöka hinna titta lite på matchen
Timrå tycks, precis som Wennerholm tippade, bli "nya Leksand". De kommer att bli sist och åka ut med arslet före efter kvalet.
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
DIF-forumet skulle skicka upp Åman på läktaren tidigare*.
Nu har han reducerat till 3-2 mot Frölunda (hans första).
*Vejdemo ville de också bänka ("Han är en spelare man åker ur med").
Wittgenstein skrev: lör 03 okt 2026, 17:16Timrå tycks, precis som Wennerholm tippade, bli "nya Leksand". De kommer att bli sist och åka ut med arslet före efter kvalet.
Är det du Mats? Raketen?
I'm the man with a fork in a world of soup
Gösen skrev: lör 03 okt 2026, 17:51Wittgenstein skrev: lör 03 okt 2026, 17:16Timrå tycks, precis som Wennerholm tippade, bli "nya Leksand". De kommer att bli sist och åka ut med arslet före efter kvalet.
Är det du Mats? Raketen?
Förstår inte vad ni har emot Mats. I dagens papper rankar han LIF som en av svensk ishockeys Big five. Smickrande, men frågan är hur många födda på 90-talet och senare som håller med honom. Jag tror dessvärre vi kommer allt längre ned även vad gäller supporterbas.
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
Wittgenstein skrev: sön 04 okt 2026, 10:30Gösen skrev: lör 03 okt 2026, 17:51Wittgenstein skrev: lör 03 okt 2026, 17:16Timrå tycks, precis som Wennerholm tippade, bli "nya Leksand". De kommer att bli sist och åka ut med arslet före efter kvalet.
Är det du Mats? Raketen?
Förstår inte vad ni har emot Mats. I dagens papper rankar han LIF som en av svenska ishockeys Big five. (...)
Faktum är att han redan under 90-talet var LIF-vänligare än någon annan i kvällstidningarna.
Men det är ju tippandet vi raljerar över.
Wittgenstein skrev: sön 04 okt 2026, 10:30Gösen skrev: lör 03 okt 2026, 17:51Wittgenstein skrev: lör 03 okt 2026, 17:16Timrå tycks, precis som Wennerholm tippade, bli "nya Leksand". De kommer att bli sist och åka ut med arslet före efter kvalet.
Är det du Mats? Raketen?
Förstår inte vad ni har emot Mats. I dagens papper rankar han LIF som en av svensk ishockeys Big five. Smickrande, men frågan är hur många födda på 90-talet och senare som håller med honom. Jag tror dessvärre vi kommer allt längre ned även vad gäller supporterbas.
Jag tror ingen har något emot honom som varken journalist eller person, men som tippare är han notoriskt värdelös och har till 95% gissat totalt fel och jag tror man kan tjäna stora summor på att satsa pengar på exakt motsatta resultat mot vad han tippar.
Wiborg skrev: Igår, 08:19Wittgenstein skrev: sön 04 okt 2026, 10:30Förstår inte vad ni har emot Mats. I dagens papper rankar han LIF som en av svensk ishockeys Big five. Smickrande, men frågan är hur många födda på 90-talet och senare som håller med honom. Jag tror dessvärre vi kommer allt längre ned även vad gäller supporterbas.
Jag tror ingen har något emot honom som varken journalist eller person, men som tippare är han notoriskt värdelös och har till 95% gissat totalt fel och jag tror man kan tjäna stora summor på att satsa pengar på exakt motsatta resultat mot vad han tippar.
Finns väl ingen journalist där ute som är bra på att tippa tabeller och annat ![]()