Får vi se tre raka? Med tanke på lunchmatsedeln tyder väl allt på det.
Helstekt biff med stuvad savoykål och potatisstomp
Klassisk ärtsoppa med fläsk samt pannkakor med lättvispad grädde och Arenan´s jordgubbssylt
Helstekt biff med stuvad savoykål och potatisstomp
Klassisk ärtsoppa med fläsk samt pannkakor med lättvispad grädde och Arenan´s jordgubbssylt
Jepp. Frölunda blev han utvisad, avstängd 3 matcher. Rögle, Lhc och She left you.
1,5 svar får du här iaf.Siggebus skrev: ↑sön 24 sep 2023, 17:31 Intressant match. LIF-SAIK brukar innebära högt tempo, mycket kamp och få mål. Lyckas Leksand stänga mittzonen som mot Rögle? Vem står mellan stolparna? Lyckas vi behålla vår effektivitet? Många frågor utan svar. Jag hade matchat Filip mot SAIK och Mantas mot bollklubben.
Nu har jag inte sett SAIK i år, men de verkar inte ha gått som tåget hitintills iaf. Lindström pensionär och Möller sjukskriven, men SAIK lär nog varva upp tids nog, hoppas det inte sker mot Leksand på torsdag.
B. Ja du har säkert rätt. Mantas är nog tänkt som en tydlig nr1 och Filip ska matchas in försiktigt. Samtidigt kunde han kanske få rida lite på vågen efter en sensationell debut och vi lär behöva en en fräsch Mantas mot FBK.Stjärnan skrev: ↑sön 24 sep 2023, 21:521,5 svar får du här iaf.Siggebus skrev: ↑sön 24 sep 2023, 17:31 Intressant match. LIF-SAIK brukar innebära högt tempo, mycket kamp och få mål. Lyckas Leksand stänga mittzonen som mot Rögle? Vem står mellan stolparna? Lyckas vi behålla vår effektivitet? Många frågor utan svar. Jag hade matchat Filip mot SAIK och Mantas mot bollklubben.
Nu har jag inte sett SAIK i år, men de verkar inte ha gått som tåget hitintills iaf. Lindström pensionär och Möller sjukskriven, men SAIK lär nog varva upp tids nog, hoppas det inte sker mot Leksand på torsdag.
På A svarar jag vet ej. Har inte ens en aning.
På B svarar jag bergsäkert Mantas (om han är frisk). Mantas kommer förmodligen stå även mot Fbk.
På C svarar jag osäker, men antagligen.
Tror på fortsatt winningstreak och en Marek utan mål. Men poäng kommer han bidra med. Målen kommer inte förrän i oktober från hans klubba.
Ifall man menar allvar med att man vill att den underifrån ska vara med och fightas så måste man låta honom spela på torsdag. Mantas har inte varit dålig, men Filip kommer in och nollar LHC i sin debut trots 40 skott mot sig, får man inte chansen igen efter det så visar man ju att det spelar ingen roll hur bra Filip spelar, Mantas kommer få spela ändå. Så i mina ögon utifrån så är det tjänstefel att inte spela Filip, sedan kan saker som sker på träning/i omklädningsrum som inte vi ser göra att Mantas ändå är det givna valet för Hellkvist.Siggebus skrev: ↑sön 24 sep 2023, 22:20B. Ja du har säkert rätt. Mantas är nog tänkt som en tydlig nr1 och Filip ska matchas in försiktigt. Samtidigt kunde han kanske få rida lite på vågen efter en sensationell debut och vi lär behöva en en fräsch Mantas mot FBK.Stjärnan skrev: ↑sön 24 sep 2023, 21:521,5 svar får du här iaf.Siggebus skrev: ↑sön 24 sep 2023, 17:31 Intressant match. LIF-SAIK brukar innebära högt tempo, mycket kamp och få mål. Lyckas Leksand stänga mittzonen som mot Rögle? Vem står mellan stolparna? Lyckas vi behålla vår effektivitet? Många frågor utan svar. Jag hade matchat Filip mot SAIK och Mantas mot bollklubben.
På B svarar jag bergsäkert Mantas (om han är frisk). Mantas kommer förmodligen stå även mot Fbk.
Tror på fortsatt winningstreak och en Marek utan mål. Men poäng kommer han bidra med. Målen kommer inte förrän i oktober från hans klubba.
Vem som ska stå på torsdag är en smaksak. Filip gjorde det bra, men tror att även Mantas hade haft en nolla på kontot om han stått i lördags.Wiborg skrev: ↑mån 25 sep 2023, 08:35Ifall man menar allvar med att man vill att den underifrån ska vara med och fightas så måste man låta honom spela på torsdag. Mantas har inte varit dålig, men Filip kommer in och nollar LHC i sin debut trots 40 skott mot sig, får man inte chansen igen efter det så visar man ju att det spelar ingen roll hur bra Filip spelar, Mantas kommer få spela ändå. Så i mina ögon utifrån så är det tjänstefel att inte spela Filip, sedan kan saker som sker på träning/i omklädningsrum som inte vi ser göra att Mantas ändå är det givna valet för Hellkvist.Siggebus skrev: ↑sön 24 sep 2023, 22:20B. Ja du har säkert rätt. Mantas är nog tänkt som en tydlig nr1 och Filip ska matchas in försiktigt. Samtidigt kunde han kanske få rida lite på vågen efter en sensationell debut och vi lär behöva en en fräsch Mantas mot FBK.Stjärnan skrev: ↑sön 24 sep 2023, 21:52
1,5 svar får du här iaf.
Jag hör det som sägs, men låt säga att det handlat om Ashton. Han var tilltänkt om 13:e forward i första matchen men fick hoppa in istället för Östman. Borde han vara 13:e igen efter den starten med motiveringen att Östman hade gjort det lika bra? Det pratas mycket om att man ska förtjäna sin speltid, gör man inte det om man håller nollan? Jag tycker verkligen han förtjänar att spela på torsdag och hade det varit jag själv hade jag blvit ganska sur om jag var bänkad matchen efter utan en jävligt bra motivering...