Mats_ume for President!
-
- Gammal räv
Re: Mats_ume for President!
Det finns väl en del material från gamla forumet som borde replikeras hit, t.ex Silly Saison och Laget. Kanske även sammanfattningar av tippningstrådar.
-
Otroligt bra jobbat
Kul att slippa scrolla ihjäl sig varje gång man vill läsa något, toppen!
Kul att slippa scrolla ihjäl sig varje gång man vill läsa något, toppen!
Trummor på hockeyläktare borde ge spöstraff
-
Mitt första inlägg blir ett stort tack till Mats_ume och alla andra som bidragit till att detta blev av. Stort tack!
Många lever med en sådan förbluffande rutin, att det är svårt att tro de lever för första gången.
-
Instämmer i hyllningskören. Bra jobbat Mats och Pastis!!
- Ni har inte en challe
-
Lägger in ett hyll även jag!
Många tummar upp på detta.
Många tummar upp på detta.
-
Instämmer i hyllningskören med ett test av dubbelquote från mobil. Är det sant att man kan använda alla möjliga emojis?!Mats_ume skrev: ↑tis 19 sep 2023, 14:41Anledningen varför jag inte basunerat ut forumets existens är för att jag ville få koll på att allt fungerar tillfredsställande i samarbete med gamla goda pålitliga medlemmar. Men vi kanske kan anse att forumet fungerar tillfredsställande nu?
Jag kan hinta om att Lillgud är på ingående. Ett par till rävar likaså. Vore kul ifall vi blir en kritisk massa till Röglematchen.
Edit: Funkar. Även edit funkar.
-
Well, många välförtjänta hyllningar, och jag kan bara instämma. Mycket bra!
En tanke…när man öppnar en tråd med flera sidor, ska man inte hamna på sista sidan…? Alltså det senaste inlägget…?jag kommer till sidan 1 varje gång. Kanske nån val hos mig? Eller nåt i forumet?
En tanke…när man öppnar en tråd med flera sidor, ska man inte hamna på sista sidan…? Alltså det senaste inlägget…?jag kommer till sidan 1 varje gång. Kanske nån val hos mig? Eller nåt i forumet?
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.
-
Fast man kan ju klicka på sista sidan istället för första….
Hälsar Klas, legitimerad idiot.
Hälsar Klas, legitimerad idiot.
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.
-
- Gammal räv
Håller med om att detta verkar vara en förändring från phpBB2 till phpBB3, kanske en försämring. Men det går alltid att klicka på den där röda ikonen bredvid trådrubriken så hamnar man på första olästa inlägg. Det finns säkert någon konfiguation till detta dessutom.Klas skrev: ↑tis 19 sep 2023, 19:12 Well, många välförtjänta hyllningar, och jag kan bara instämma. Mycket bra!
-
- Webbplatsadministratör
Precis, man kommer till första olästa inlägget genom att klicka på den lilla röda ikonen.Mats_ume skrev: ↑tis 19 sep 2023, 19:24Håller med om att detta verkar vara en förändring från phpBB2 till phpBB3, kanske en försämring. Men det går alltid att klicka på den där röda ikonen bredvid trådrubriken så hamnar man på första olästa inlägg. Det finns säkert någon konfiguation till detta dessutom.Klas skrev: ↑tis 19 sep 2023, 19:12 Well, många välförtjänta hyllningar, och jag kan bara instämma. Mycket bra!
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
-
- Webbplatsadministratör
Sedan kan man hoppa till sidor, t.ex. sida 3 enligt bilden nedan.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
-
Mats_ume och Pastis är överrens om forumet:
Vilka hjältar ni är, tack!
Första buggen är dock hittad: infogade bilder är ju alldeles för små…
Vilka hjältar ni är, tack!
Första buggen är dock hittad: infogade bilder är ju alldeles för små…
-
Ställbergarn skrev detta på gamla forumetMats_ume skrev: ↑tis 19 sep 2023, 14:41Anledningen varför jag inte basunerat ut forumets existens är för att jag ville få koll på att allt fungerar tillfredsställande i samarbete med gamla goda pålitliga medlemmar. Men vi kanske kan anse att forumet fungerar tillfredsställande nu?
Jag kan hinta om att Lillgud är på ingående. Ett par till rävar likaså. Vore kul ifall vi blir en kritisk massa till Röglematchen.
Och jag håller med
Behöver dock göras av någon som fortfarande har access
Inser ju rätt fort efter mitt förra inlägg att vi i praktiken redan flyttat över. Kanske borde fylla forumet med ett inlägg i varje avdelning med hänvisning till nya forumet, så det syns tydlig, både för besökare som missat det och för andra inblandade i forumet, som en knäpp på näsan?
Mänskligheten är maneter som sköljer fram och tillbaka i historiens tidvatten.
-
- Var är svepet? Han och jag registrerades på gamla forumet i samma veva november 2013. Jag några dagar före. Väntar mig samma sak nu.
- I bjernagris fall handlar det väl om Postnord och postgången. Att kuvertet med medlemsansökan ska komma fram.
- I bjernagris fall handlar det väl om Postnord och postgången. Att kuvertet med medlemsansökan ska komma fram.
-
Kom igen Bjerna!
T.o.m en gammal Gös vet hur man skaffar en gratis och anonym e-postadress via Outlook eller Gmail. Tar 2 minuter.
Mänskligheten är maneter som sköljer fram och tillbaka i historiens tidvatten.