SteveY skrev: Igår, 17:03Wittgenstein skrev: Igår, 16:49Snart är det en ocean mellan oss och kvalstrecket. Nån som fortfarande tror på detta?
Gösen
Absolut.
87 poäng kvar att spela om.
Hur ska vi kunna vinna om vi inte tror på det?
SteveY skrev: Igår, 17:03Wittgenstein skrev: Igår, 16:49Snart är det en ocean mellan oss och kvalstrecket. Nån som fortfarande tror på detta?
Gösen
Absolut.
Gösen skrev: Igår, 17:06SteveY skrev: Igår, 17:03Wittgenstein skrev: Igår, 16:49Snart är det en ocean mellan oss och kvalstrecket. Nån som fortfarande tror på detta?
Gösen
Absolut.
Frågan är väl inte vad vi tror. Men hur ska vi kunna vinna när inte spelare som Max, Peter eller Caito verkar tro på det..?
Samma sak. Det är vi som är Leksand.
Floskler måhända men positiva tongångar sprider sig lika lätt som negativa.
Att gå och tro att saker ska vända utan att göra några förändringar är snarare en svaghet än en styrka. Vi kanske kan vara överens om att både Tjomme och Hedberg hoppas på att det ska vända och det gör nog dom flesta av oss här inne också.
Tjomme står för ett riktigt uselt ledarskap just nu och varje match vi råkar vinna ger honom förhoppningen om att nu vänder det, problemet är att det inte kommer göra det.
För mig är det numera 28 träningsmatcher kvar till kvalet, fram till dess måste vi göra några förändringar antingen i spel eller byta ut ett gäng sänken, finns säkert fler stycken att välja på om man har insyn bakom kulisserna.
Jag gissar att Tjomme till och från ångrar att han skrev på ett nytt kontrakt. Han hade kunnat lämna som den mest framgångsrika sportchefen i LIFs moderna historia, nu blir hans minne istället detta haveri. Tänk ändå att det alltid blir så här; internbråk, ekonomiskt haveri och nedflyttning. Same old, same old.
Det är inte över förrens den feta damen sjunger. Så med en dåres envishet tänker jag inte ge upp.
Däremot tänker jag vara sur förbannad och ful i mun varje gång vi förlorar.
Klas skrev: Igår, 17:47Det är inte över förrens den feta damen sjunger. Så med en dåres envishet tänker jag inte ge upp.
Däremot tänker jag vara sur förbannad och ful i mun varje gång vi förlorar.
Det tycker vi nog alla att du ska vara.