Gösen skrev: sön 13 okt 2024, 09:00Men nu är jag redo att möta nya väderkvarnar , försvara spelare och ledare jag aldrig ens träffat, läsa otrimmade pudlar och, sorry Bjernagris, även nya förluster så Bring it on!
I kid, I kid. Varmt välkommen tillbaka ombord!
Man kan faktiskt bevisa allting med statistik.
Åtminstonde tills verkligen kommer ikapp.
Mänskligheten är maneter som sköljer fram och tillbaka i historiens tidvatten.
Se där, det behöver inte ta mer än en vecka - eller egentligen bara några dagar eftersom öppningsinlägget postades torsdag - för en operation behålla-tråd att komma till avslut.
Den andra är uppe i två månader nu. Jag-är-inte-orolig-mannen ler i mjugg efter veckans matcher.
Välkommen tillbaka Gösen! Nästa steg hade varit att börja fråga efter golf-uppdateringar i Övrig sport-tråden. Jag är glad att jag slapp förnedra mig till den graden.
Wittgenstein skrev: sön 13 okt 2024, 12:25
Välkommen tillbaka Gösen! Nästa steg hade varit att börja fråga efter golf-uppdateringar i Övrig sport-tråden. Jag är glad att jag slapp förnedra mig till den graden.
Fem personliga ronder senaste veckan kan däremot redovisas med rubriken: Förväntat fiasko! Alla tillgängliga underliggande siffror pekade i den riktningen. Men hey! Det är vägen som är målet och inte förlusten i sig.
Sniper skrev: tis 04 feb 2025, 10:50Operation behålla Gösen övergår i Operation få tillbaka forummedlemmar.
Bagarn
Fjodor
Wiborg
Lillgud
Kom tillbaka och förgyll uppehållet.
Lillgud kan börja med att kommentera Lindbäckryktet till Färjestad.
Bara för att man är lika lång som Gidlöf betyder det inte att man är lika bra.
Steve med Y:et
Tre vet vi orsaken till. Två är oklart.
Men saker händer. Livet kommer emellan. Så även döden. Vem vet.
För egen del behövde jag ett break och passade på i samband med semester. Dumt nog talade jag om det ifall någon skulle undra vart jag tog vägen och det hela blev till något smått dramatiskt.
Sniper skrev: tis 04 feb 2025, 10:50Operation behålla Gösen övergår i Operation få tillbaka forummedlemmar.
Bagarn
Fjodor
Wiborg
Lillgud
Kom tillbaka och förgyll uppehållet.
Lillgud kan börja med att kommentera Lindbäckryktet till Färjestad.
Bara för att man är lika lång som Gidlöf betyder det inte att man är lika bra.
Steve med Y:et
Tre vet vi orsaken till. Två är oklart. Men saker händer. Livet kommer emellan. Så även döden. Vem vet.
För egen del behövde jag ett break och passade på i samband med semester. Dumt nog talade jag om det ifall någon skulle undra vart jag tog vägen och det hela blev till något smått dramatiskt.
Så är det. Men jag tänkte att de kunde behöva en uppmuntran och veta att deras infallsvinklar är uppskattade.
Jag kan bara flika in att jag tröttnade på att skriva eftersom det finns en del som inte vill ta till sig av det man skriver och bara verkar vilja sprida negativ energi och jag kände att det närmade sig Masugnen-nivå. Verkar vilja missförstå vad man skriver med flit bara för att tycka synd om eller hävda sig själv. Jag har även börjat inse att det är bättre att vara tyst än att försöka diskutera med någon som inte vill.
Så för att slippa bli bitter och irriterad själv så tyckte jag det kändes bättre att bara hålla mig härifrån. Går in och läser lite ibland men vi får väl se ifall det blir mer frekvent och ifall jag lägger mig i diskussioner när uppehållet är över. Men min frånvaro är i alla fall inte mer dramatisk än att jag (åtminstone tillfälligt) tröttnade på tonen här inne från vissa.