Silly season 26/27

Valium
Inlägg: 6
Blev medlem: fre 27 sep 2024, 09:42

Re: Silly season 26/27

Inlägg av Valium »

Tror mer på Ullvis tes att det blir två centrar till och en ytterforward innan säsongsstart. Tror att Zackrisson får en allt-i-allo roll. Han kan säkert spela back också om så krävs. Beror nog på vad Ollas hittar för spelare.

Det skulle inte förvåna mig om det senare under säsongen dyker upp ytterligare en center/forward och en back även utan skador.

yohnxd
Inlägg: 287
Blev medlem: tor 09 apr 2026, 09:47

Re: Silly season 26/27

Inlägg av yohnxd »

Valium skrev: Idag, 11:46

Tror mer på Ullvis tes att det blir två centrar till och en ytterforward innan säsongsstart. Tror att Zackrisson får en allt-i-allo roll. Han kan säkert spela back också om så krävs. Beror nog på vad Ollas hittar för spelare.

Det skulle inte förvåna mig om det senare under säsongen dyker upp ytterligare en center/forward och en back även utan skador.

Nja, passar nog inte som back.

VonGustaf
Inlägg: 228
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 11:55

Re: Silly season 26/27

Inlägg av VonGustaf »

Då PZ är klar så kan man nog andas ut angående Martin K…

Det är när klubban finns i isen som det blir mål!!!


"It's amazing what you can accomplish when you don't care who gets the credit!" --- Harry Truman---
yohnxd
Inlägg: 287
Blev medlem: tor 09 apr 2026, 09:47

Re: Silly season 26/27

Inlägg av yohnxd »

VonGustaf skrev: Idag, 14:01

Då PZ är klar så kan man nog andas ut angående Martin K…

Ja, jag räknade bokstavligt in honom när Hedberg sa ” De är en spelare vi diskuterar ”

Anders1979
Inlägg: 6
Blev medlem: ons 27 maj 2026, 23:04

Re: Silly season 26/27

Inlägg av Anders1979 »

yohnxd skrev: Idag, 14:31
VonGustaf skrev: Idag, 14:01

Då PZ är klar så kan man nog andas ut angående Martin K…

Ja, jag räknade bokstavligt in honom när Hedberg sa ” De är en spelare vi diskuterar ”

Vart har Hedberg sagt det?

Användarens profilbild
Sniper
Intendent
Inlägg: 4225
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
Ort: Stockholm

Re: Silly season 26/27

Inlägg av Sniper »

Anders1979 skrev: Idag, 17:25
yohnxd skrev: Idag, 14:31
VonGustaf skrev: Idag, 14:01

Då PZ är klar så kan man nog andas ut angående Martin K…

Ja, jag räknade bokstavligt in honom när Hedberg sa ” De är en spelare vi diskuterar ”

Vart har Hedberg sagt det?

https://hockeynews.se/nyheter/avslojar- ... aka-ikonen

Användarens profilbild
Sniper
Intendent
Inlägg: 4225
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
Ort: Stockholm

Re: Silly season 26/27

Inlägg av Sniper »

Hotstar* brukar ha koll.

Hotstar
22 juni 2026, 18:09
Ta det lugnt, Ollas är långt ifrån klar. Om jag förstod det rätt ska det in 3 till framåt förutom Zacke och en back. Han siktar högt här och när han är klar kommer de flesta av oss känna tillförsikt inför säsongen som kommer. Stakkestad ska inte spela center. Zacke är billig denna gång.

*Inte att förväxla med Hotlips.

Ullvi, typ
Inlägg: 322
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 10:29
Ort: Stockholm

Re: Silly season 26/27

Inlägg av Ullvi, typ »

Sniper skrev: Idag, 18:17

Hotstar* brukar ha koll.

Hotstar
22 juni 2026, 18:09
Ta det lugnt, Ollas är långt ifrån klar. Om jag förstod det rätt ska det in 3 till framåt förutom Zacke och en back. Han siktar högt här och när han är klar kommer de flesta av oss känna tillförsikt inför säsongen som kommer. Stakkestad ska inte spela center. Zacke är billig denna gång.

*Inte att förväxla med Hotlips.

Hotlips ”avslöjar” något jag själv varit extremt nyfiken på. Zackes lön. Det tog ju lite tid. Pengadragkamp?

lil'masen
Inlägg: 216
Blev medlem: ons 13 aug 2025, 09:02

Re: Silly season 26/27

Inlägg av lil'masen »

Framåt Masar!

Användarens profilbild
SteveY
Inlägg: 1211
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 09:34

Re: Silly season 26/27

Inlägg av SteveY »

lil'masen skrev: För 21 minuter sedan.

https://www.expressen.se/sport/hockey/h ... for-modo-/

Blir MoDo för Karlberg

Lycka till Mackan! (Men inte mot oss)