PZ:s svar ("Det är ingenting som är klart. Vi har pratat med varandra och får se vad som händer" samt "Det finns en dialog, det gör det, men det är mitt i sommaren och jag är 39 år gammal. Som sagt, vi får se vad som händer") får mig att tro att presentation dröjer till ett av de två kommande månadsskiftena (detta av rutiga skäl och randiga orsaker).
Ge oss nästa namn! Direkt på hemsidan eller Madhawk.
Leksand tar alltid 100 år på sig innan dom går ut med det.
PZ:s svar ("Det är ingenting som är klart. Vi har pratat med varandra och får se vad som händer" samt "Det finns en dialog, det gör det, men det är mitt i sommaren och jag är 39 år gammal. Som sagt, vi får se vad som händer") får mig att tro att presentation dröjer till ett av de två kommande månadsskiftena (detta av rutiga skäl och randiga orsaker).
Ge oss nästa namn! Direkt på hemsidan eller Madhawk.
Leksand tar alltid 100 år på sig innan dom går ut med det.
Sparar nog den till Färjan, har hänt förr att nyheter kommer där. Räknar med 1-2 spelar nyheter på färjan.
PZ:s svar ("Det är ingenting som är klart. Vi har pratat med varandra och får se vad som händer" samt "Det finns en dialog, det gör det, men det är mitt i sommaren och jag är 39 år gammal. Som sagt, vi får se vad som händer") får mig att tro att presentation dröjer till ett av de två kommande månadsskiftena (detta av rutiga skäl och randiga orsaker).
Ge oss nästa namn! Direkt på hemsidan eller Madhawk.
Leksand tar alltid 100 år på sig innan dom går ut med det.
Sparar nog den till Färjan, har hänt förr att nyheter kommer där. Räknar med 1-2 spelar nyheter på färjan.
Kryssningen är 3 september, första träningsmatchen 7 augusti.
Jag vet ju till vilket datum JAG tror truppen är spikad.
Och det är inte 3 september.
Det blir ett värvningsintensivt juli.
Såvida de inte tjuvstartar redan sista veckan i juni.
Kryssningen är 3 september, första träningsmatchen 7 augusti.
Jag vet ju till vilket datum JAG tror truppen är spikad.
Och det är inte 3 september.
Det blir ett värvningsintensivt juli.
Såvida de inte tjuvstartar redan sista veckan i juni.
Oj vad sent Färjan var helt missat det. Då lär det bli en del när som, förr var det livesändningar från olika platser. Idag är det väl en nyhet på hemsidan…
Kryssningen är 3 september, första träningsmatchen 7 augusti.
Jag vet ju till vilket datum JAG tror truppen är spikad.
Och det är inte 3 september.
Det blir ett värvningsintensivt juli.
Såvida de inte tjuvstartar redan sista veckan i juni.
Oj vad sent Färjan var helt missat det. Då lär det bli en del när som, förr var det livesändningar från olika platser. Idag är det väl en nyhet på hemsidan…
Sen kan ju Färjan tolkas som Leksandsfärjan.
Sparar nog den till Färjan, har hänt förr att nyheter kommer där. Räknar med 1-2 spelar nyheter på färjan.
Högfors kanske inte är färdig för sommaren utan har fler instagramspaningar framöver.