SteveY skrev: Idag, 20:27yohnxd skrev: Idag, 20:05SteveY skrev: Idag, 17:38Fast han kommer ju få chansen, Ollas räknar in honom på 13 forwards. Men jag håller med, ingen utveckling = klubbyte
Ja, det är klart att han får en chans, men han kommer inte bli ordinarie. Vi vet ju redan nu att våra spelare kommer bli skadade, så då är det väl bra att han finns.
Skulle inte bli förvånad om Adam Andersson tar en ordinarie plats. Sen har vi också den finsknorske forwarden, och säkert någon mer i j20 som kommer ges chansen.
Nästa år tar han 100% en ordinarie plats.