Silly season 26/27

yohnxd
Inlägg: 312
Blev medlem: tor 09 apr 2026, 09:47

Re: Silly season 26/27

Inlägg av yohnxd »

SteveY skrev: Idag, 20:27
yohnxd skrev: Idag, 20:05
SteveY skrev: Idag, 17:38

Fast han kommer ju få chansen, Ollas räknar in honom på 13 forwards. Men jag håller med, ingen utveckling = klubbyte

Ja, det är klart att han får en chans, men han kommer inte bli ordinarie. Vi vet ju redan nu att våra spelare kommer bli skadade, så då är det väl bra att han finns.

Skulle inte bli förvånad om Adam Andersson tar en ordinarie plats. Sen har vi också den finsknorske forwarden, och säkert någon mer i j20 som kommer ges chansen.

Nästa år tar han 100% en ordinarie plats.

Sisu
Inlägg: 161
Blev medlem: ons 25 mar 2026, 07:53

Re: Silly season 26/27

Inlägg av Sisu »

Adam Andersson blev också draftad, får ge ett jäkla beröm till juniorsidan som fyller vårt A lag och producerar bra spelare som kan ge oss 8 miljoner på kontot om de skriver på, helt magiskt.