Aj aj aj Marcus, fångat på tv-kameran, hur många år bakom galler riskerar det ofredandet?
? Vad ?
Karlberg fick ont på uppvärmningen och satt på bänken bredvid Emilia(?) och visade var han hade ont genom att trycka på Emilias bakdel varvid hon skrek till typ "Aj". Var mer en pik mot galenskapen i samhället som pågår...
Å så missade jag det. Nu får jag spola tillbaka
“Golf is a game of bad shots. The one with the best bad shots win. ”
-Ben Hogan
Eftersom det här är fjärde gången du skriver om arsenik som något positivt och eftersom jag ändå sedan första gången du skrev det undrat om du vet vad arsenik är för något så kanske du ska googla.
Eller är det jag som missuppfattat något?
Förr gav man hästar och sig själv en liten dos för att bli pigg. På särskilda hästmarknader såldes förr uttjänta arbetshästar sedan de först fått en injektion av arsenik eller stryknin för se pigga och alerta ut.
Said al-Balushi från Oman stängs av i tre år och får betala dryga böter sedan hans häst Kekmader testats positivt för arsenik. Det giftiga grundämnet kan förbättra uthålligheten och stärka musklerna hos hästar och är därför dopningsklassat.
Karlberg fick ont på uppvärmningen och satt på bänken bredvid Emilia(?) och visade var han hade ont genom att trycka på Emilias bakdel varvid hon skrek till typ "Aj". Var mer en pik mot galenskapen i samhället som pågår...
Kolla vid pausintervjun med Hedberg, tror det var i samband med att han frågade om Karlbergs få spelminuter, om det berodde på skada.
Kolla vid pausintervjun med Hedberg, tror det var i samband med att han frågade om Karlbergs få spelminuter, om det berodde på skada.
1:23:53 om Sniper undrar
“Golf is a game of bad shots. The one with the best bad shots win. ”
-Ben Hogan