Tre Kronor

Lampa

Re: Tre Kronor

Inlägg av Lampa »

Riktigt synd att Crosby och Mackinnon anslöt till Kanada, då jag la in ett par hundringar på svensk turneringsseger. Men att få se dom live ska bli enormt coolt, inte många gånger man får den chansen.
Användarens profilbild
Wittgenstein

Inlägg av Wittgenstein »

Apropå målvaktsspel och dagens motstånd. Österrike är ju en klassisk målvaktsnation. Vi tar en titt i Fjodors hockeyalbum:

Bild

Det sägs att han länge sörjde att han aldrig fick bär gult när han spelade här. Han kompenserade det sedan med att skriva på för Blues.

Bild
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
Lampa

Inlägg av Lampa »

Skaplig vändning mot Österrike.
Användarens profilbild
Wiborg

Inlägg av Wiborg »

Lampa skrev: lör 10 maj 2025, 15:32 Riktigt synd att Crosby och Mackinnon anslöt till Kanada, då jag la in ett par hundringar på svensk turneringsseger. Men att få se dom live ska bli enormt coolt, inte många gånger man får den chansen.
På tal om det så har jag fortfarande fyra biljetter kvar till Kanada - Slovakien på lördag kl. 20:20. Sektion B17 rad 1.
Pain is temporary, glory is forever
Användarens profilbild
Wittgenstein

Inlägg av Wittgenstein »

På tal om Kanada, nog kan man skönja en gul rand runt lövet på Kanadas tröjor? Om inte ens hockeyns rödvita hemmanation kan låta bli den vackraste av alla färger, varför ska då vi?

Bild

Leksands IF - släpp färgerna lös det är vår! Presentera lite gula nyheter i shoppen och tänd hoppet igen!
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.