Tre Kronor
-
Re: Tre Kronor
Riktigt synd att Crosby och Mackinnon anslöt till Kanada, då jag la in ett par hundringar på svensk turneringsseger. Men att få se dom live ska bli enormt coolt, inte många gånger man får den chansen.
-
Apropå målvaktsspel och dagens motstånd. Österrike är ju en klassisk målvaktsnation. Vi tar en titt i Fjodors hockeyalbum:

Det sägs att han länge sörjde att han aldrig fick bär gult när han spelade här. Han kompenserade det sedan med att skriva på för Blues.

Det sägs att han länge sörjde att han aldrig fick bär gult när han spelade här. Han kompenserade det sedan med att skriva på för Blues.

Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
-
Skaplig vändning mot Österrike.
-
På tal om det så har jag fortfarande fyra biljetter kvar till Kanada - Slovakien på lördag kl. 20:20. Sektion B17 rad 1.Lampa skrev: lör 10 maj 2025, 15:32 Riktigt synd att Crosby och Mackinnon anslöt till Kanada, då jag la in ett par hundringar på svensk turneringsseger. Men att få se dom live ska bli enormt coolt, inte många gånger man får den chansen.
Pain is temporary, glory is forever
-
På tal om Kanada, nog kan man skönja en gul rand runt lövet på Kanadas tröjor? Om inte ens hockeyns rödvita hemmanation kan låta bli den vackraste av alla färger, varför ska då vi?

Leksands IF - släpp färgerna lös det är vår! Presentera lite gula nyheter i shoppen och tänd hoppet igen!
Leksands IF - släpp färgerna lös det är vår! Presentera lite gula nyheter i shoppen och tänd hoppet igen!
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.