Hejalif skrev: tis 19 aug 2025, 11:48Wiborg skrev: tis 19 aug 2025, 11:07Hejalif skrev: tis 19 aug 2025, 09:11Kan alla som sågar experter om tabellens utgång, stanna upp och andas. Vi har hört er kritik mot experterna förr om året, och det har slutat med att vi hamnat i träsket.
Så ta en titt på laget och andasVi har även blivit sågade år efter år när vi placerats i absoluta botten av experter som sagt att vi ska kvala. Det var ett tag sedan vi hamnade i kval eller ens var nära kval så jag tycker ju du har helt fel när du säger att det slutat med att vi hamnat i träsket. Men det är ju också en definitionsfråga med vad man menar med att hamna i träsket. Förra säsongen var första gången vi missade slutspel sedan pandemi-säsongen.
Jag tittar på 25 år och tycker att Tjommen låter likt masken. Att vi haft några bra år betyder inte att experter har så fel förra året låg experterna högre i sitt tips än vad vi slutade
Så då hade de ju fel förra året också alltså... Jag kan inte minnas en enda gång där någon expert har visat sig mer pålitlig än random forum-medlem över tid. Vissa år har de rätt, de flesta år har de fel. Det enda vi vet med säkerhet är att Wennerholm är konstant.