Laget 25/26

Användarens profilbild
Runaway

Re: Laget 25/26

Inlägg av Runaway »

Ludde skrev: tor 16 okt 2025, 21:40

Försöker förstå mig på vad vi skulle med Wiktor Nilsson till när vi har sån bra bredd med juniorerna?

Framstår mer och mer som en värvning vi hade kunnat avstå och letat spets istället.

Han ska göra alla mål medans max är borta i 4år till.

Användarens profilbild
Aggeman

Inlägg av Aggeman »

Ludde skrev: tor 16 okt 2025, 21:40

Försöker förstå mig på vad vi skulle med Wiktor Nilsson till när vi har sån bra bredd med juniorerna?

Framstår mer och mer som en värvning vi hade kunnat avstå och letat spets istället.

Det är något jag varit inne på tidigare. Nu när man har sett honom några matcher ser han ut som en gnuggare utan offensiv uppsida. Zaki borde flyttas upp permanent och sättas i rätt miljö och Lissel kan också användas sporadiskt. Värvningen av Nilsson kändes inte bra då och inte bra nu. Ännu ett dåligt beslut av Tjomme.

MeraSkottpåMål

Inlägg av MeraSkottpåMål »

Tror inte att varken Cehlarik, Caito och Knuts hänger med i tempot som Hedberg vill ha. Tyvärr.
Därför tror jag att Lissel, Crookes och Fred Nilsson gör det bättre rakt av.

Utan motgång, finns inte framgång.
Ludde

Inlägg av Ludde »

Borde vi försöka göra oss av med diverse dyra spealare som inte presterar? Måste ju finnas flera lag som skulle vara sugna på Caito, Cehlarik, Stevens, m.fl.? Förmodligen även Veronneau men han får några matcher utan skada innan han platsar på min lista.

Fortier är den stabilare av importerna i min mening.

Leksandsfärjan, om Leksingen själv får välja
Superstars forum 2005-2023 R.I.P
Hejalif

Inlägg av Hejalif »

Dax att damma av gamla krigsplaner?
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... n-masugnen