Läktarkultur
-
Sniper
- Intendent
-
Wiborg
Re: Läktarkultur
Stämmer det så är jag beredd att hålla med, lite svordomar får man leva med. Hot, könsord osv är en gräns som i alla fall inte jag tycker att man ska gå över. Då stör jag mig mer på en del som sitter och pratar precis bakom en och som gnäller över saker som enbart är okunnighet. Domslut som inte är korrekta enligt 80-talets regelbok och liknande...
-
SteveY
Könsord på färjan är helt ok
#Klas
-
Stjärnan
Rent av nödvändigt faktiskt. ![]()
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
-
Klas
har själv fått onda ögat nån gång när jag haft sittplats i Tegera.
För att inte tala om den gången jag hamnade mitt i Västeråsklacken i Rocklunda, och Tomas Jonsson avgjorde med två minuter kvar. Då räddades jag av tillskyndade vakter som räddad livhanken på undertecknad ![]()
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.
-
lil'masen
God dagens!
Jag satt och lyssnade lite på podden framåt masar och blev väldigt upprörd över hur folk jobbar i föreningen.. man låter folk UTAN sportslig kompetens lägga sig i värvningar av spelare, säkert mer än så också men det var det som togs upp i podden.
Man litar inte på varandra och lägger sig ständigt i vad andra avdelningar gör och blir stoppklossar för varandra och för föreningens utveckling.
Jag kan tycka att det är dags för norra stå att ta tag i det här.
Upp med banderoller med budskap mot ledning att det är fan dags att bli en del av 2026s hockey sverige.
Vill inte dra in spelare eller tränarstab i det här för att det är inte deras ansvar att förändra föreningens arbetskultur.
Robin Söderlund rekommenderar inte någon till att ta ett jobb i föreningen som den är idag och jag förstår honom.. vem fan vill jobba med en massa folk som står ivägen för utveckling?
Framåt Masar!
-
Gösen
Låter rimligt.
Samtidigt.....
En persons åsikt antar jag då.
En person som antagligen känner sig lite bitter och åsidosatt.
"Black as midnight on a moonless night"
-
lil'masen
Gösen skrev: Igår, 10:10Låter rimligt.
Samtidigt.....
En person som antagligen känner sig lite bitter och åsidosatt.
Jajo så är det ju men känns väl inte helt orimligt eller? Har ju ändå sparkat 3 personer på typ en månad? Det är ju något som inte stämmer.
Framåt Masar!
-
Pellefant
lil'masen skrev: Igår, 10:21Gösen skrev: Igår, 10:10Låter rimligt.
Samtidigt.....
En person som antagligen känner sig lite bitter och åsidosatt.Jajo så är det ju men känns väl inte helt orimligt eller? Har ju ändå sparkat 3 personer på typ en månad? Det är ju något som inte stämmer.
Det här med sparkningar behöver inte betyda något i det avseendet, och är det rena sparkningar?
Skulle säga att det är värre om 3 stycken självmant sagt upp sig.
Är det sparkningar kan det lika gärna vara ett sätt att förbereda sig inför degradering/allsvenskan, det kan också vara ett led i att spara pengar, kanske för att ge utrymme för spelarförvärvning?
Beroende på omständigheter så kan det vara helt rätt kan jag tycka.